شناسهٔ خبر: 66837720 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

هشدار جدی انتخاباتی روزنامه اصولگرا؛ کاندیداها با شبیه کردن خودشان به شهید رئیسی موج‌سواری نکنند!

روزنامه جوان نوشت: هر کس می‌خواهد خودش را بیشتر شبیه رئیسی نشان دهد تا رأی این جمعیت میلیونی سوگوار را برای خود کند، بنابراین ادعای شبیه رئیسی‌بودن لاجرم در این انتخابات که پیوسته با شهادت رئیسی است، قدرت موج‌سواری خوبی می‌تواند داشته باشد!

صاحب‌خبر -
هشدار جدی انتخاباتی روزنامه اصولگرا؛ کاندیداها با شبیه کردن خودشان به شهید رئیسی موج‌سواری نکنند!
کد خبر: 661255
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۵ ۱۲:۳۵:۲۲

روزنامه جوان نوشت: این روزها دستورالعمل رئیس‌جمهور شهید به رسانه‌های دولت در هنگامه انتخابات خبرگان رهبری که آیت‌الله رئیسی جزو کاندیداها بود، منتشر شده و باب جدیدی از اخلاق انتخاباتی شهید سیدابراهیم رئیسی را نمایان کرده است.

کاندیداها می‌توانند تصمیم بگیرند اینگونه باشند. جدل غیراخلاقی نکنند، از موقعیت خود سوءاستفاده نکنند، روی به تخریب، طعن و تهمت نیاورند و... این موارد می‌تواند تأثیر مثبت شهادت رئیس‌جمهور بر انتخابات زودهنگام باشد، البته به شرطی که کاندیداهای محترم بیان نکنند که به خاطر تأسی به رئیس‌جمهور شهید اینگونه عمل می‌کنند، وگرنه که خودش سوءاستفاده از محبت مردم به رئیس‌جمهور فقید است.

با همین جمله، می‌توان سراغ تأثیر منفی شهادت رئیس‌جمهور بر انتخابات رفت و آن هم سوءاستفاده کاندیداها از محبت مردم به رئیسی شهید و سوگ جمعی ایجاده شده پس از شهادت اوست. حالا هر کس می‌خواهد خودش را بیشتر شبیه رئیسی نشان دهد تا رأی این جمعیت میلیونی سوگوار را برای خود کند، بنابراین ادعای شبیه رئیسی‌بودن لاجرم در این انتخابات که پیوسته با شهادت رئیسی است، قدرت موج‌سواری خوبی می‌تواند داشته باشد!

این میان کسانی هم که قرابت فکری با رئیسی ندارند، لاجرم تلاش می‌کنند خط تخریب او را که از انتخابات‌های گذشته و در زمان حیاتش آغاز کردند، این بار به سمت عملکرد سه ساله او ببرند و نشان دهند شیوه بهتر اداره کشور دست آنهاست.

با آنچه گفتیم، می‌خواهیم نتیجه بگیریم که در انتخابات ریاست جمهوری تیر ماه سال جاری، کاش احترام شهید و احترام احساسات عزادار مردم پاس داشته شود. هر کسی برنامه‌اش را بگوید و مواضعش را اعلام کند و تمام و تشخیص دوری و نزدیکی به خط فکری و عملی رئیس‌جمهور شهید و قضاوت خوبی و بدی آن را بر عهده خود مردم بگذارد.

نظر شما