شناسهٔ خبر: 66837658 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

اسکله‌ شناور آمریکا در غزه را آب برد

امواج دریای مدیترانه اسکله‌ شناوری را که اخیرا نیروهای آمریکایی در سواحل غزه مستقر کرده بودند، با خود برد.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، کانال 12 تلویزیون رژیم اسرائیل، ظهر امروز (شنبه)، گزارش داد آب بخشی از اسکله شناوری که ارتش آمریکا در سواحل غزه آن را ایجاد کرده بود، با خود برده است.
 
کانال 12 اسرائیل نوشت به احتمال زیاد امواج بزرگ بخشی از اسکله شناور را از جا کنده‌ و آن را به سواحل شهرک اشدود (شمال نوار غزه) برده است.

تروریست‌های سنتکام، روز شانزدهم ماه می (حدود 10 روز پیش) اعلام کرده بودند که ساخت اسکله‌ای شناور در نوار غزه به اتمام رسانده‌اند که از آن برای انتقال کمک‌های بشردوستانه به این منطقه استفاده خواهد شد.

آمریکا در حالی اقدام به ساخت این اسکله شناور در سواحل غزه کرد که از سوی دیگر به ارتش اسرائیل کمک‌ تسلیحاتی می‌کند.

ارتش رژیم اسرائیل نوار غزه را تحت محاصره خود قرار داده و تنها اجازه ورود بخش محدودی از کمک‌های بشردوستانه به این منطقه را می‌دهد.

تاکنون حدود 36 هزار فلسطینی در حملات اسرائیل به غزه جان خود را از دست داده‌اند که اکثرشان زن، کودک و افراد مسن بوده‌اند.

بسیاری از نهادهای بین‌المللی بر لزوم ورود هرچه‌سریع‌تر کمک‌های بشردوستانه به غزه تاکید کرده‌اند.

«فرانچسکا آلبانزه» گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد، امروز (شنبه)، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت که شرایط «وحشتناکی» در غزه حاکم است و خواستار تحریم و توقف روابط کشورهای عضو سازمان ملل با رژیم اسرائیل شد.

نظر شما