شناسهٔ خبر: 66836701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سپاه نیوز | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه نینوای استان گلستان تاکید کرد؛ وجود شهید رئیسی وقف خدمت به مردم

سردار حسینی گفت: شهید رئیسی تمام وجودش وقف خدمت به مردم و حل مشکلات جامعه بود و این را بارها در طول ریاست جمهوری و سفرهای استانی ایشان مشاهده کردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدموسی حسینی جانشین فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی و شهدای خدمت در شهر انبارالوم آق قلا ضمن تسلیت این حادثه جانسوز گفت: عزیزانی که برای قدردانی از شهدا دور هم گرد آمدید خادم الشهدا هستید و به مقام شهدا احترام میگذارید. خود را با آرمانهای شهدا پیوند می زنید و در این قدردانی با هر دین و آئین و مذهب به هم می پیوندید.

وی افزود: این قدرشناسی و قدر دانی یک ریشه دارد ،  وقتی انسانها در اوج ایمان قرار می گیرند و وقتی اندیشه پاک دارند ، اندیشه پاک ، او را هدایت می کند. نوع نگاه او به مردم، ولایت و رهبری یک نگاه پاک و زیبا است. نوع نگاه او ریشه در اسلام ناب دارد و جایگاه ولایت و رهبری را در اسلام بر مبنای تعالیم دینی و اسلام می شناسد جایگاه مردم را در نظام اسلامی می شناسد وقتی که این جایگاهها را شناخت مردم و ولایت را زیبا می بیند.

سردار حسینی اظهار داشت: اندیشه و نگاه پاک و زیبا دو مولفه را رقم می زند. وقتی اندیشه یک انسان نسبت به ولایت و رهبری و جایگاه مردم مقدس و زیبا شد ، ارادت منبعث از ایمان را رقم میزند. و این ارادت وقتی شکل می گیرد ، ارادت به خداوند متعال  و ائمه اطهار، ارادت به مظلومان و محرومان است.

جانشین فرمانده سپاه نینوای استان گلستان تصریح کرد: شهید رئیسی وقتی در مراسم استقبال تصویر او توسط آن دختر ترکمن نقاشی شده بود و بعنوان هدیه به این شهید می‌دهد بیان می‌کنند تصویر من را نمی کشیدید تصویر رهبری را می کشیدید من یک طلبه و یک سربازم.

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید رئیسی عنوان کرد: برای شهید رئیسی خستگی معنا نداشت و تمام وجودش وقف خدمت به مردم و حل مشکلات جامعه بود و این مساله را بارها در طول ریاست جمهوری و سفرهای استانی ایشان مشاهده کردیم .

سردار حسینی گفت: بیش از دوازده ویژگی در پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در خصوص آیت الله رئیسی وجود دارد. آنچه که شهید جمهور ما را در اوج عزت قرار می دهد، نوع نگاه او به ولایت و رهبری و مردم است که در اوج اخلاص رقم می خورد و امروز رئیس جمهور در طراز انقلاب اسلامی را از دست دادیم.

جانشین فرمانده سپاه نینوای استان گلستان افزود: شهید آیت الله رئیسی خود را رئیس جمهور همه ملت ایران می‌دانست چه کسانی که به او رای داده بودند چه کسانی که رای نداده بودند، اما این حوادث امتحان الهی است که مردم در انقلاب اسلامی رشد کنند و او شاخص می‌شود برای کسانی که در مسند ریاست قرار می‌گیرند .

وی در پایان خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو حضور حداکثری بعنوان تجلیل از شهید جمهور خواهد بود. دشمن از شهید رئیسی هم می ترسد چون می‌داند بعد از شهید رئیسی شاخصی اتفاق خواهد افتاد که هر کسی خودش را باید با آن شاخص تطبیق دهد.
انتهای پیام/

نظر شما