شناسهٔ خبر: 66833225 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بیش‌از ۸۰۱ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن وارد فرایند ساخت شد

زهره آقاجانی

رییس بنیاد مسکن گفت: بیش از ۸۰۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرها وارد فاز عملیاتی شده و بیش از ۲۹۷ هزار واحد از این واحدها تکمیل و تحویل متقاضیان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در روستاها و شهرهای تحت مسؤولیت آن بنیاد تشریح کرد و گفت: تاکنون ۸۰۱ هزار و ۵۲ واحد نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرها توسط بنیاد مسکن وارد فرایند اجرا شده است که از این تعداد ۲۹۷ هزار و ۲۵۲ واحد تکمیل و تحویل شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: از مجموع ۸۰۲ هزار و ۵۲ واحد نهضت ملی مسکن که در فرایند اجرا قرار گرفت ۵۲۹ هزار و ۷۴۲ واحد روستایی و مابقی شهری است که از واحدهای روستایی آغاز شده نیز ۲۷۸ هزار و ۴۲ واحد تکمیل و تحویل شده و مابقی در دست اجراست.

صالحی افزود: از واحدهای شهری در دست اجرا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ۱۹ هزار و ۲۱۰ واحد تکمیل و تحویل شده است و مابقی در حال اجراست و در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی قرار دارد.

به گزارش مهر، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ابتدای دولت سیزدهم بخشی از تعهدات ۴ میلیون واحدی نهضت ملی را برعهده گرفت که تاکنون موفق شد بیش از ۸۰۱ هزار واحد را وارد فرایند ساخت کند و از این تعداد نیز بیش از ۲۹۷ هزار واحد را تکمیل کرده و تحویل متقاضیان داده است.

نظر شما