شناسهٔ خبر: 66831368 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

جوان: پیام قدرت ایران یکبار دیگر صادر شد

جوان نوشت: حضور میلیونی مردم در آیین‌های تشییع شهدای خدمت در شهر‌های مختلف کشور و حضور سران و نمایندگان بیش از ۶۰ کشور جهان در تهران برای ادای احترام به رئیس‌جمهور شهید، دکتر رئیسی و یارانش، نشان از جایگاه و اعتبار داخلی و بین‌المللی آنان داشت.

صاحب‌خبر -

گروه سیاست سایت فردا - هفته گذشته ایران اسلامی شاهد رویدادی تلخ و همزمان رقم خوردن صحنه‌های باشکوه بود که بازتاب فراوانی در رسانه‌های خارجی نیز پیدا کرد. 

روزنامه جوان در این خصوص نوشته: پیام قدرت ایران یک‌بار دیگر صادر شد: ما مردمی معنویت‌گرا و معاداندیش هستیم و با زبان تشییع میلیونی خدمتگزاران مردم، با جهان سخن می‌گوییم.  

رهبر معظم انقلاب نیز با اشاره به حضور مردم در تشییع رئیس‌جمهور که از دید مهمانان خارجی دیدارکننده با ایشان هم پنهان نمانده بود، آن را پیامی به دنیا به نفع جمهوری اسلامی توصیف کردند که ریشه مردمی جمهوری اسلامی و قوت آن را نشان داد؛ قدرت و قوتی که در عمق جامعه و ملّت ایران ریشه دارد. 

هفته‌ای که گذشت، اگرچه هفته‌ای بسیار تلخ بود و ملت قدرشناس ایران و بلکه بسیاری از ملت‌های اسلامی دو چهره تراز انقلاب و اسلام را از دست دادند، اما حضور میلیونی مردم در آیین‌های تشییع شهدای خدمت در شهر‌های مختلف کشور و حضور سران و نمایندگان بیش از ۶۰ کشور جهان در تهران برای ادای احترام به رئیس‌جمهور شهید، دکتر رئیسی و یارانش، نشان از جایگاه و اعتبار داخلی و بین‌المللی آنان داشت.

 

برچسب‌ها:

نظر شما