شناسهٔ خبر: 66830464 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

جواد نکونام:هنوز هم می‌گویم؛نمی‌گذارند ما قهرمان شویم جواد نکونام:هنوز هم می‌گویم؛نمی‌گذارند ما قهرمان شویم

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی مقابل نساجی گفت:«شخص آقای تاج در روز اول که مربی تیم ملی بودم بلایی سر من آورد که از تیم ملی کنار رفتم. امسال هم چندین و چند بار گفتم که نمی‌گذارند و نخواهند گذاشت که قهرمان شویم.» او این را گفت و ادامه داد:«بیژن

صاحب‌خبر -

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی مقابل نساجی گفت:«شخص آقای تاج در روز اول که مربی تیم ملی بودم بلایی سر من آورد که از تیم ملی کنار رفتم. امسال هم چندین و چند بار گفتم که نمی‌گذارند و نخواهند گذاشت که قهرمان شویم.»

او این را گفت و ادامه داد:«بیژن حیدری 2 بار برای ما قضاوت کرده که یکبار در دیدار با مس رفسنجان با اشتباه کمک داور و او دو امتیاز از دست دادیم. برادر ایشان به سود رقیب در بازی با ملوان دو امتیاز گرفت و هفته بعد از آن برادر او دیدار با تراکتور را قضاوت می‌کند و امروز پنالتی تیم من را نگرفت.حیدری اجازه نداد تیمم فوتبال بازی کند. خطای پشت سر هم می‌گرفت. من داوری را می‌فهمم چون فوتبال بازی کرده‌ام. حیدری در بازی با مس دو امتیاز از ما گرفت، امروز هم دو امتیاز دیگر.»

251 251

منبع: khabaronline-1911155

نظر شما