شناسهٔ خبر: 66829254 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اگر قهرمان نشدیم حتما چیز بهتری در نظر گرفته شده

هاشمی‌نسب: ماهی نیستم که در آکواریوم بنشینم!

مهدی هاشمی‌نسب نسبت به شرایط و تصمیمات کمیته انضباطی و اخلاق باز هم معترض است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم استقلال پس از تساوی مقابل نساجی و از دست رفتن صدر جدول پیش از دو هفته پایانی لیگ برتر، در گفتگو با خبرنگاران گفت: من محروم بودم و یک بازی دیگر را نگاه می‌کردم. اقتدار کمیته انضباطی و اخلاق به من دستور داده بود حق تمرین دادن و گرم کردن تیم را ندارم و چند ناظر و چند جلسه اضطراری گذاشتند و من به آنها احترام گذاشتم. من فقط یک سوال دارم که این دو عزیز کمیته داوران و سازمان لیگ که برکنار شدند را هم دلیل محرومیتشان را به مانند من شفاف‌سازی کنند تا بدانیم دلیلش چه بوده؟ به چه دلیل اخراج شدند؟

او ادامه داد: فقط بیایند شفاف سازی کنند که بدانیم چه شده. من یک بازی دیگر را در تهران دنبال می‌کردم که واویلا. اگر قهرمان شدند به انها تبریک می‌گویم و انشالله در جام باشگاه‌های آسیا موفق باشند. در جامی که ما دو بار قهرمان شدیم، موفق باشند و برای جشن قهرمانی خیلی زود است.

2017126

هاشمی‌نسب خاطرنشان کرد: من صددرصد امیدوار هستم به قهرمانی چون من با بنده‌ها نمی‌بندم و با آن بالایی می‌بندم؛ تا روز آخر اعتقاد دارم که او به من عزت می‌دهد و همیشه لمس کردم. اگر هم قهرمان نشدیم می‌دانم که چیز بهتری را برای ما در نظر گرفته است.

مربی تیم استقلال درباره اینکه در صورت قهرمانی، از مردم بابت استفاده از جمله «نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود» عذرخواهی می‌کنند یا نه، پاسخ داد: خیلی‌ها تلاش می‌کنند که قهرمان نشویم و همه چیز معلوم است. با خیلی از بنده‌ها می‌شود بست اما با آن بالایی نه؛ این صحبت‌هایی است که در خلوت انجام می‌دهم و اتفاقاتی در زندگی من رخ داده که به آن چیزها باور دارم. من به خود صاحب بنده‌ها می‌بندم. عذرخواهی کنم چون می‌بینم که دارند تلاش می‌کنند قهرمان نشویم؟ محرومیت مهدی هاشمی‌نسب چیزی نیست که جلسه شبانه و اضطراری بگذارند. چند قانون در فوتبال داریم که به من می‌گوید بروم در اتاق شیشه‌ای که شبیه آکواریوم است، بنشینم؟ زور دارید که من محروم شوم اما مگر ماهی هستم که در آکواریوم بنشینم!

نظر شما