شناسهٔ خبر: 66829014 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یک احتمال: نساجی قهرمان لیگ را تعیین کرد!

هر چند هنوز دو هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده، اما شانس نساجی برای تداوم حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران بسیار بالاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌ سه"، نساجی با مهدی رحمتی شروع کرد، اما نتایج نه چندان خوب این مربی سبب شد تا درنهایت مالک باشگاه تصمیم به برکناری سنگربان سابق استقلال و تیم ملی و استخدام آلکاراس به عنوان یک مربی بادانش اسپانیایی بگیرد.
با این حال دوران حضور آلکاراس اسپانیایی برای نساجی چیزی در پی نداشت، تا حدادیان باز هم به سراغ ساکت الهامی برود که در شهر قائمشهر به واسطه رقم زدن یک قهرمانی جام حذفی بسیار محبوب است.

2025965

ساکت ماموریت سختی در پیش داشت، اما توانست به نحو احسن در فاصله دو هفته تا پایان مسابقات این ماموریت را به انجام برساند و حالا قرمزپوشان مازندرانی با 26 امتیاز فاصله 4 امتیازی با منطقه سقوط دارند که استقلال خوزستان با 22 امتیاز در این منطقه قرار گرفته و پایین‌تر از این تیم هم صنعت نفت آبادان با 21 امتیاز قرار دارد.

2025962

اما آنچه نساجی را در لیگ بیست و سوم برای همیشه به یادها خواهد آورد، اتفاقات دو هفته آینده پس از تعیین قهرمان لیگ بیست و سوم خواهد بود و در صورتی که پرسپولیس موفق به کسب عنوان قهرمانی شود، قرمزپوشان مازندرانی تیمی لقب می‌گیرند که با تساوی مقابل استقلال در روزی که پرسپولیس یک پیروزی دراماتیک را در آزادی تجربه کرد و صدر را پس از هفته‌ها از رنگ آبی به رنگ قرمز درآورد، قهرمان را تعیین کرده است. البته این فرضیه منوط به آن است که پرسپولیس و استقلال در دو بازی باقی مانده خود به برتری دست پیدا کنند.

2025959 2025961 2025963 2025964

عکس‌ها: معین نادری

نظر شما