شناسهٔ خبر: 66827546 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پیام تسلیت راهپیمایان یمنی به ملت و دولت ایران

مردم یمن در بیانیه پایانی راهپیمایی خود برای حمایت از غزه، شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش را در سانحه بالگرد به ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، هزاران یمنی برای اعلام حمایت از ملت فلسطین و غزه در میدان «السبعین» صنعا راهپیمایی کردند و در بیانیه پایانی خود شهادت سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور فقید ایران و همراهانش را در سانحه بالگرد، به جمهوری اسلامی صمیمانه تسلیت گفتند و همدردی عمیق خود را با مردم ایران ابراز داشتند.

مردم یمن در سی‌ودومین هفته متوالی ضمن حضور گسترده و باشکوه در میدان السبعین صنعا، بار دیگر بر حمایت خود از مردم فلسطین و غزه تحت شعار «با غزه… ثبات موضع و تداوم جهاد» تأکید کردند.

مردم صنعا در این راهپیمایی تصاویری از رئیس جمهور شهید کشورمان آیت الله سید ابراهیم رئیسی را نیز همراه با تصاویر رهبر انقلاب یمن، پرچم فلسطین و پارچه نوشته های منقش به شعارهای ضد آمریکایی- صهیونیستی بالا بردند.

راهپیمایان یمنی همچنین پرچم‌های کشورشان و فلسطین و بنرهایی را در محکومیت کشتار و جنگ نسل‌کشی که بیش از هفت ماه است از جانب آمریکا و رژیم صهیونیستی بر مردم مظلوم فلسطین تحمیل شده است، به اهتزاز درآوردند و تأکید کردند که هرگز غزه را فراموش نکرده و نخواهند کرد.

مردم یمن در بیانیه پایانی این راهپیمایی از پایداری و استواری مردم مجاهد و صبور فلسطین و رشادت مجاهدان قهرمان آن تقدیر و تمجید کردند.

راهپیمایان یمنی در صعده و ۲۰ شهرستان دیگر این استان، حمایت خود را از مردم و مقاومت فلسطین در نوار غزه اعلام کردند و تجاوزگری‌های رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم و آمادگی خود را برای بسیج عمومی و مشارکت واقعی در نبرد آزادسازی اماکن مقدس و حمایت از مردم فلسطین اعلام کردند.

نظر شما