شناسهٔ خبر: 66826840 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

او همیشه از بارسلونا حرف می‌زد

فن‌نیستلروی فاش کرد: ایسکو هوادار بارسا بود

ستاره هلندی سابق رئال مادرید فاش کرد که ایسکو شیفته بارسلونا بود، ولی فن‌نیستلروی به او توصیه کرد رئال را انتخاب کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رود فن‌نیستلروی بین سال‌های 2006 تا 2010 برای رئال مادرید بازی‌های درخشانی انجام داد و دو بار متوالی فاتح لالیگا شد. 

او عنوان بهترین گلزن لالیگا را نیز به دست آورد. ستاره سابق هلندی در فصل 12-2011 برای مالاگا زیر نظر مانوئل پیگرینی به میدان رفت و در همین باشگاه فوتبال را کنار گذاشت.

2025794

فن‌نیستلروی در مالاگا با پدیده آن روزهای فوتبال اسپانیا یعنی ایسکو هم‌تیمی بود و فاش کرد که ایسکو همیشه از بارسا حرف می‌زد: «من ایسکو را زمانی که خیلی جوان بود می‌شناسم. یادم است او شیفته بارسا بود و همیشه از این تیم حرف می‌زد ولی به او می‌گفتم، اگر می‌خواهی قهرمان چمپیونزلیگ شوی، باید به رئال بروی و خوشحالم حرف من را گوش کرد. فکر می‌کنم او با رئال 5 بار لیگ قهرمانان را برد و حرف من کاملا درست بود.»

2025795

فن‌نیستلروی ادامه داد: «من برای او از تجربه دوران حضورم در رئال و فضای این باشگاه حرف زدم. هر زمان که فرصت داشتم او را راهنمایی می‌کردم و فکر می‌کنم جرقه مربی شدن از همان زمان در من زده شد. بازی‌های امسال ایسکو در بتیس را دیدم و شگفت زده نشدم چون به خوبی توانایی‌هاش را می‌شناسم. خوشحالم او به روزهای خوب خودش برگشت.»

نظر شما