شناسهٔ خبر: 66825407 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

عارف غلامی با تابلوی اروپایی در آخرین بازی

مدافع ایرانی ولژ موستار یکی از 11 نفر اصلی تیمش مقابل توزلا سیتی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم و پایانی لیگ برتر بوسنی و هرزگوین، تیم فوتبال ولژ موستار که عارف غلامی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 18:30 امروز در استادیوم گرادسکی توسانج به مصاف تیم رده یازدهمی و سقوط کرده توزلا سیتی خواهد رفت.

عارف غلامی که نمایش درخشانی در دور برگشت لیگ برتر بوسنی برای ولژ موستار داشته و پس از پیوستن به این باشگاه نقش مهمی در نتایج موفق و صعودشان به پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا ارائه کرده، امروز هم جزو نفرات اصلی تیمش در جدال با توزلا سیتی است.

مدافع ایرانی ولژ موستار پس از عملکرد موثری که طی سه هفته گذشته لیگ برتر بوسنی و هرزگوین داشته و عملکردش در ترکیب این تیم موجب شده تا دو پیروزی و یک تساوی به دست بیاورند، امروز هم از ابتدا برابر توزلا سیتی به میدان می‌رود.

عارف غلامی پس از پیوستن به ولژ موستار بوسنی و هرزگوین در 6 مسابقه لیگ برتر این کشور به میدان رفته و امروز هم در هفته پایانی فصل برابر توزلا سیتی حضور دارد.

تیم فوتبال ولژ موستار تاکنون 15 پیروزی، 11 تساوی و 6 شکست داشته و 56 امتیاز کسب کرده که رتبه سومی آنها در لیگ برتر بوسنی و هرزگوین و صعودشان به پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا قطعی شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما