شناسهٔ خبر: 66824988 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غفوری:

آزردگی‌ها مانع تلاش رئیسی خدوم نشد

حوزه/ امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه آزردگی‌ها مانع تلاش رئیسی خدوم نمی‌شد، گفت: حقیقتا رئیسی، همانند شهید بهشتی یک ملت بود، اگر دیدید یک ملتی برای کسی بپا خواست، بدانید تراز این شخص، تراز یک ملت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری در خطبه‌ اول نماز جمعه این هفته، در جمع نمازگزاران جمعه، خود و همه متدینین را به رعایت تقوی الهی در همه لحظات زندگی دعوت کرد و اظهار داشت: آیه ۲۱ سوره مبارکه نور «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّیْطَان...»، به عنوان اساس و پایه مباحث مربوط به خانواده، تعلیم و تربیت می‌دانم.

وی یکی از شعبه‌های مهم تقوی را تقوای سیاسی دانست و گفت: مومن باید زمان شناس باشد، شرایط را درک کند، دشمن شناس و اهل تکلیف باشد و اسلام و انقلاب اسلامی را میراث انبیا و اولیاء(ع) و امام جامعه بداند.

امام جمعه کرمانشاه، در ادامه ضمن تسلیت درگذشت خادم الرضا(ع)، رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهانش یادآور شد: رهبر معظم انقلاب، در پیام خود ۲۲ ویژگی همچون عالم مجاهد خستگی ناپذیر و فساد ستیز را برای این شخصیت بزرگ برشمردند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری، با اشاره به اینکه شهادت شهید رئیسی، موجب غم و اندوه ملت ایران و بسیاری از مردم دنیا شد، خاطرنشان کرد: در کنار شهید رئیسی، وزیر امور خارجه نیز در عرصه بین المللی عملکردهای خوب و ماندگاری داشت.

امام جمعه کرمانشاه، با بیان اینکه آزردگی‌ها مانع تلاش رئیسی خدوم نمی‌شد، یادآور شد: حقیقتا رئیسی، همانند شهید بهشتی یک ملت بود، اگر دیدید یک ملتی برای کسی بپا خواست، بدانید تراز این شخص، تراز یک ملت است.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری، تأکید کرد: از افرادی که قصد دارند نامزد انتخابات ریاست جمهوری شوند می‌خواهیم همچون رئیس جمهور شهید، مرد میدان و مطیع ولایت فقیه باشند و برای پیشرفت کشور تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، ابراز کرد: امروز دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف و دلسرد کردن مردم هستند و لذا وظیفه همگان در مقابل دسیسه‌های صهیونیسم و نوکرانشان، جهاد تبیین است.

انتهای پیام. /

نظر شما