شناسهٔ خبر: 66824619 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه گرمسار:

شهدای خدمت لایق شهادت بودند/ خدمات رییسی فراموش نمی‌شود

گرمسار - امام جمعه گرمسار با بیان اینکه ایران اسلامی در حادثه بالگرد شخصیت‌های نمونه را از دست داد، گفت: این شهدا با سیره زندگی و عمل شان نشان دادند که لایق شهادت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرمسار به میزبانی مصلای نماز جمعه ضمن گرامی داشت یاد شهیدان رئیسی، آل هاشم و همچنین امیر عبدالهیان و دیگر شهدای خدمت بیان کرد: شخصیت‌هایی در حادثه بالگرد به شهادت رسیدند که لایق شهادت بودند.

وی با بیان اینکه برخی از این افراد را که ما می‌شناختیم، افرادی نمونه و در جایگاه خودشان بی نظیر یا کم نظیر بودند که یکی از آنها رئیس جمهور ایران اسلامی بود، تاکید کرد: مردم هرگز خدمت شهید رئیسی را به نظام و انقلاب فراموش نمی‌کنند.

امام جمعه گرمسار با بیان اینکه شهید آیت الله آل هاشمی یکی از محبوب ترین امامان جمعه در سراسر کشور بود، تاکید کرد: حقیقتاً ایشان در اخلاق، تدین و دلسوزی نمونه بودند و حضور مردم در تشییع پیکر ایشان هم گواه همین مدعی بود.

آرامی با بیان اینکه شهید امیرعبدالهیان در جایگاه وزارت خارجه خدمات شایسته ای را ارائه کرد و شاید شخصیتی مانند ایشان نداشته باشیم زیرا ایشان هم متدین و هم دلسوز انقلاب و نظام بودند و هم برای اقتدار جمهوری اسلامی ایران با تمام وجودش ایستادگی کرد، گفت: شهید امیر عبدالهیان برای دفاع از جبهه مقاومت با تمام وجود استقامت کرد و برای همراهی میدان دیپلماسی و عمل سنگ تمام گذاشت.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی حقیقتاً به خوبی برای مردم خدمت کرد، گفت: شهید رئیسی برای خدمت رسانی به مردم خستگی ناپذیر بود و خالصانه دوندگی می‌کرد.

امام جمعه گرمسار با بیان اینکه شهید رئیسی عاشقانه خدمت می‌کرد و در این مسیر شب و روز نمی‌شناخت، ابراز کرد: مردم قدر شناس ایران اسلامی با حضور در مراسم تشییع ایشان نشان دادند که قدردان خدمات او هستند.

نظر شما