شناسهٔ خبر: 66824162 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وظیفه سنگین مسئولان پس از تشییع میلیونی شهدای‌ خدمت

امام جمعه گرگان، گفت: حضورهای میلیونی مردم در این چند روز در شهرهای مختلف از تبریز، قم و تهران گرفته تا مشهد و شهرهای دیگر مسئولیت همه را سنگین می‌کند و درس بزرگی برای همه مسئولان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه، اظهار داشت: روزهای گذشته مصیبتی که بر نظام مقدس اسلامی و ملت ایران پیش آمد بسیار غم‌بار بود و ما رئیس جمهوری را در چهره شهادت دیدیم که همیشه او را در چهره خدمت، دلسوزی و سر زدن به محرومان دیده بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: ملت ایران نشان دادند خدمتگزاران و مسئولان دلسوز و خدوم خودشان را که در خدمت به مردم صادق هستند از صمیم قلب دوست دارند. با اینکه دشمن خیلی تلاش کرد که این دلبستگی و وابستگی مردم به این خدمتگزاران دلسوز و صدیق را نشان ندهد اما آنقدرمراسمات تشییع با هیجان، شور و عشق و گسترده بود که نتوانستند روی آن را بپوشانند.

وی ادامه داد: حضورهای میلیونی مردم در این چند روز در شهرهای مختلف از تبریز، قم و تهران گرفته تا مشهد و شهرهای دیگر مسئولیت همه را سنگین می‌کند و درس بزرگی برای همه مسئولان است. هر کسی در جایگاه خود این خصوصیات اخلاقی را داشته باشد؛ دلسوز، صادق و خدمت به مردم را سرلوحه کارش داشته باشد مردم او را دوست خواهند داشت.

نورمفیدی گفت: این استقبال مردم از شهدای خدمت، وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرده است. هر کسی کار و مسئولیتی دارد باید به فکر خدمت به مردم باشد. به ویژه در مجلس شورای اسلامی که مرکز قانون‌گذاری برای کل مسائل کشور است و روز دوشنبه آینده فعالیتش را شروع می‌کند باید محور کار و هم و غم خود را حل مشکلات کشور از جمله مسائل اقتصادی و معیشتی قرار دهند. همه در گذشته هم در حد خودشان کار کردند، اما این شرایط اخیر مسئولیت را سخت‌تر کرده است. مبارزه با فساد، که سرسلسله کارها و خدمات رئیس جمهور شهیدمان بوده و دنبال منافذی بود که فساد از آنها وارد می‌شد، باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

وی گفت: این مردم محبت و ارادت خود را به مسئولان نشان دادند و خواسته‌شان این است که محور همه کارهایشان حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد. 

امام جمعه گرگان با اشاره به آغاز موسم حج نیز بیان کرد: ایام حج است و زائران بیت الله در آستانه اعزام هستند، کسانی که امسال توفیق حضور در حج را دارند بدانند در این سفر مهمان خدا هستند و به خانه خدا وارد می شوند و غیر از این چیز دیگری مدنظرشان نباشد. در دل‌هایتان را باز کنید تا معرفت، محبت و بندگی خدا وارد این دل شود. 

انتهای پیام/582/

نظر شما