شناسهٔ خبر: 66824000 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اتفاق تلخ در فرانسه: مرگ مربی بر اثر صاعقه

یک مربی فوتبال در فرانسه بر اثر اصابت صاعقه جان خود را از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مقامات پلیس در شهرستان پاس دو کاله فرانسه طی بیانیه‌ای تایید کردند که یک مربی فوتبال بر اثر برخورد صاعقه در فرانسه جان خود را از دست داده است.

به گفته مقامات محلی، صاعقه به زمین ورزشگاه گابریل پری در کوریر، ناحیه لانس اصابت کرد و علاوه بر یک کشته، چندین مجروح نیز برجای گذاشت که همگی فورا به بیمارستان منتقل شدند.

همچنین 12 نفر با سوختگی پا، سردرد، ضربه به مچ پا و... آسیب دیدند و برای انجام معاینات تکمیلی به بیمارستان منتقل شدند. روز گذشته به دلیل بارش شدید باران و احتمال رعد و برق شدید، به شهروندان فرانسوی هشدار زرد داده شد.

2025698

طبق گزارش رسانه‌های محلی این اتفاق حوالی ساعت 8 شب اتفاق افتاد. تمرین فوتبال بین دو تیم آماتور در حال انجام بود که این اتفاق می‌افتد. یکی از شاهدان این صحنه گفت: "تمام بازیکنان داخل زمین به یک سمت دویدند‌. دودی در زمین بود. خیلی صحنه ترسناکی بود…"

اما طبق اطلاعات جمع‌آوری شده از اورژانس این اتفاق حوالی ساعت 21:40 تایید شد. اورژانس تایید کرد که یک مرد 31 ساله پس از تلاش طولانی برای احیا توسط تیم‌های پزشکی جان خود را از دست داد.

همچنین دو مصدوم که از درد قفسه سینه رنج می‌بردند، در شرایط وخیم به مرکز بیمارستان لانس منتقل شدند. این دو مصدوم 44 و 25 ساله هستند.

طبق گزارش پلیس، نزدیک به 25 آتش نشان، چهار تیم پزشکی و پلیس برای رسیدگی به حادثه دیدگان در محل بسیج شدند.

برچسب‌ها:

نظر شما