شناسهٔ خبر: 66823382 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پیام کاپیتان یونایتد: نمی‌خواهم بروم

برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، پیش از دیدار فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی، پیامی خطاب به هواداران ارسال کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، تاکید می‌کند که نمی‌خواهد این باشگاه را ترک کند و به شایعات پیرامون آینده‌اش پایان داد.

پس از کسب نتایج ضعیف فصل اخیر، شایعات زیادی درمورد آینده این هافبک پرتغالی در منچستریونایتد مطرح شده بود. حال کاپیتان یونایتد در پیامی خطاب به هواداران پیش از دیدار فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی، به این شایعات پاسخ داده است.

او به پلِیِرز تریبیون گفت: "بعد از این فصل سخت، مسئولیتم این است که بیشتر پردازش و بررسی کنم. این موضوع ابتدا از خودم شروع می‌شود و از فردا شروع می‌کنم. ما باید در آخرین بازی مقابل سیتی هر چیزی که در توان داریم را بگذاریم و به امید موفقیت پیش برویم.

2025682

من بیش از هر چیز دیگری در جهان دوست دارم در الدترافورد قدم بگذارم. نمی‌خواهم یونایتد را ترک کنم. این همیشه آخرین آرزوی من بوده است. فقط می‌خواهم انتظاراتم با انتظارات باشگاه مطابقت داشته باشد. اگر با هواداران صحبت کنید، آن‌ها همین را به شما خواهند گفت.

ما می‌خواهیم برای قهرمانی در لیگ برتر رقابت کنیم. می‌خواهیم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم. می‌خواهیم در فینال جام حذفی باشیم. این توقع معقول است. این چیزی است که من می‌خواهم. این چیزی است که همه هواداران شایسته آن هستند."

نظر شما