شناسهٔ خبر: 66823336 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

نماینده مجلس: شهید رئیسی خستگی‌ناپذیر بود

نماینده مردم اردکان در مجلس ضمن اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی خستگی‌ناپذیر و صبور بود اظهار کرد: شهید رئیسی در کار خود چه در قوه مجریه و چه در قوه قضاییه کارشناس بود.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، محمدرضا دشتی اردکانی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی و شخصیت والای رئیس جمهور شهید کشورمان اظهار کرد: بیش از ۴ دهه افتخار همکاری با شهید آیت‌الله رئیسی در دستگاه قضایی و ریاست جمهوری را داشتم، شخصیت وی در زمان حیات آن‌طور که باید شناخته نشد.

نماینده مردم اردکان در مجلس افزود: می‌توان زندگی آیت‌الله شهید رئیسی را به شهید بهشتی تشبیه کرد که در زمان حیاتشان به درستی شناخته نشدند و بعد از شهادت مردم بسیار حسرت خوردند، بسیاری از کسانی که به شهید بهشتی ناروا گفتند؛ روز تشییع از وی حلالیت طلبیدند.

وی با بیان اینکه مردمی‌بودن از خصوصیت بارز آیت‌الله رئیسی بود گفت: دولت سیزدهم به معنای واقعی و نه یک شعار انتخاباتی «دولت مردمی» بود. بسیار بی‌ریا و در کار خود چه در قوه مجریه و چه در قوه قضاییه کارشناس بود.

دشتی اردکانی ضمن اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی خستگی‌ناپذیر و صبور بود اظهار کرد: وی یک انسان بی‌ریا، مخلص، مردمی و یک کارشناس مسلط به همه حوزه‌ها بود و تا آخرین لحظه با پشتکار و امیدواری تلاش می‌کرد.

۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری و درپی بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی به شهادت رسیدند. 

نظر شما