شناسهٔ خبر: 66822057 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

دستمزد کاپیتان اینتر 4 برابر طارمی

کاپیتان اینتر با تمدید قراردادش به پردرآمدترین فوتبالیست سری آ تبدیل می‌شود.

صاحب‌خبر -
دستمزد کاپیتان اینتر 4 برابر طارمی
کد خبر: 661165
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۴ ۱۱:۴۲:۱۹

«لوتارو مارتینز در حد امباپه و هالند است»، این اظهارات آلخاندرو کامانو، مدیر برنامه ستاره آرژانتینی اینتر در تمجید از موکلش است.کاپیتان اینتر با کسب بیشترین امتیاز میانگین در تمام بازی های فصل جاری بالاتر از هالند و امباپه به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن 5 لیگ معتبر اروپا شناخته شد.

به گزارش فارس، یکی از دلایل اصلی قهرمانی اینتر در سری آ گلزنی های مارتینز در خط حمله است. این مهاجم تمام کننده در این فصل از سری آ 33 بازی انجام داده و 24 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل داده است.مهدی طارمی این روزها به شهر میلان سفر کرده و روز گذشته قراردادش را با اینتر امضا کرد تا فصل آینده در کنار مارتینز بازی کند.

 بر اساس گزارش نشریه گازتا دلو اسپورت، مهمترین پروژه این روزهای قهرمان سری آ تمدید قرارداد مارتینز است که مذاکرات بین طرفین در حال انجام است تا قرارداد این ستاره آرژانتینی تا سال 2028 تمدید شود.نشریه معتبر ایتالیایی می نویسد که دستمزد جدید کاپیتان اینتر سالیانه 12 میلیون یورو خواهد بود تا به پردرآمدترین بازیکن سری آ تبدیل شود.دستمزد قهرمان جام جهانی 2022 قطر تقریبا 4 برابر دستمزد ستاره تیم ملی ایران مهدی طارمی (سالیانه 3 میلیون یورو) در اینتر است.

 

نظر شما