شناسهٔ خبر: 66820824 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

سازمان ملل برای رئیسی و امیرعبداللهیان مجلس یادبود برگزار می‌کند

صاحب‌خبر -

شفقنا – مجمع عمومی سازمان ملل هفته آینده مراسم گرامیداشت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه ایران را برگزار می‌کند.

به گزارش شفقنا به نقل از ایرنا، مجمع عمومی سازمان ملل متحد قرار است پنجشنبه آینده این مجلس گرامیداشت را برگزار کند.

«دنیس فرانسیس» رئیس هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد که این جلسه روز ۳۰ می (پنجشنبه ۱۰ خرداد) برگزار خواهد شد.

رئیس هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل با حضور در نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد این نهاد بین المللی در نیویورک به رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران ادای احترام کرد.

فرانسیس عصر پنجشنبه به وقت محلی با حضور در نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در نیویورک دفتر یادبود دیپلماتیک برای گرامیداشت یاد و خاطره سید ابراهیم رئیسی و نیز حسین امیرعبداللهیان را امضا کرد.

رئیس مجمع هفتاد و هشتم سازمان ملل که مورد استقبال امیر سعید ایروانی قرار گرفت، با او دیدار صمیمانه‌ای داشت و درباره سانحه دلخراش سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران سوال کرد و با دولت و ملت بزرگ ایران و همچنین خانواده‌های شهدای این سانحه هوایی ابراز همدردی کرد.

مجمع عمومی سازمان ملل به احترام سید ابراهیم رئیسی و همراهان او از جمله حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در سانحه سقوط بالگرد، یک دقیقه سکوت کرد.

پیش از این نیز، شورای امنیت سازمان ملل به احترام رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران و همراهانشان در سانحه سقوط بالگرد سکوت کرده بودند و پرچم سازمان ملل نیز به حالت نیمه افراشته درآمد.

برچسب‌ها:

نظر شما