شناسهٔ خبر: 66818834 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

خبرنگارآریادرقائمشهر گزارش داد:

پيام فرماندار قائمشهربه مناسبت فرا رسيدن سالروزفتح خرمشهر

صاحب‌خبر -
پيام فرماندار قائمشهربه مناسبت فرا رسيدن سالروزفتح خرمشهر

خبرگزاری آریا- پیام فرماندار قائمشهربه مناسبت فرا رسیدن سالروزفتح خرمشهر.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قائمشهر، جواد مولایی قرا فرماندار شهرستان قائمشهر با صدور پیامی، سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است

بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک، سالروز حماسه ی آزادسازی خرمشهر، نمادی از نصرت الهی و یادآور حماسه آفرینی ها، رشادت ها و دلاوری های فرزندان ایران اسلامی است که حاضر نشدند حتی یک وجب از خاک مقدس این سرزمین به دست دشمن بیفتد.

حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی، آن حماسه را (فتح الفتوح) نامیدند و فرمودند: «فتح خرمشهر، یک مسئله عادی نبود بلکه مافوق طبیعت بود.خدا خرمشهر را آزاد کرد».

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همچنین در ارتباط با این حماسه ی ماندگار فرموده اند: « در فتح خرمشهر، نیروهای مسلح، با هماهنگی شگفت آور،پیچیده ترین تاکتیک ها را عمل کردند و روز فتح خرمشهر برای همه ی ما و برای تاریخ ما و آینده ی ما یک نمونه ی درس آموز و عبرت آموز است.» 

امروز نکوداشت این رخداد بزرگ تاریخی در حقیقت، تقدیر از جانفشانی ها و رشادت های فرزندان غیور ایران اسلامی و تداوم عزم و اراده ی دفاع از ارزش های انقلاب شکوهمند اسلامی در مقابل زورگویان عالم است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تألم خاطر به مناسبت شهادت خادم جمهور سیدالشهدای خدمت و همراهان، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان را به خانواده ی معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور و ولایی شهرستان قائمشهر و مردم غیور و قهرمان خرمشهر، تبریک عرض نموده و از درگاه پروردگار قادر متعال برای ملت سلحشور ایران عزیز، اقتدار، عزت و سربلندی بیش از پیش مسئلت می نمایم.

جواد مولایی قرا

فرماندار شهرستان قائمشهر

 

 

 

نظر شما