شناسهٔ خبر: 66818651 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:

امروز عرصه جهاد کشاورزي کمتر از عرصه فرهنگي نيست/مسير متعالي و دستاوردهاي شهيد آيت الله رئيسي بايد تداوم داشته باشد

صاحب‌خبر -
امروز عرصه جهاد کشاورزي کمتر از عرصه فرهنگي نيست/مسير متعالي و دستاوردهاي شهيد آيت الله رئيسي بايد تداوم داشته باشد
خبرگزاری آریا_ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت:امروز عرصه جهاد کشاورزی کمتر از عرصه فرهنگی نیست و کارمندان و کشاورزان این عرصه در مسیر تأمین امنیت غذایی جامعه نباید هیچگاه پا پس بکشند.
به گزارش خبرگزاری آریا از کردستان؛ حجت الاسلام علی اشرف ایرانی روز پنجشنبه مورخ 3 خرداد 1403 در مراسم سخنرانی و سوگواری سیدالشهدای خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی که در نمازخانه ستاد استان برگزار شد، اظهار داشت:در بیان نکات تربیتی و کمالات انسان ها موجب تعالی جامعه است.
وی افزود: ما به بزرگانمان که می رسیم زبانمان لنگ می ماند در حالی که در دیگر جوامع شاهد پاسداشت ویژه بزرگانشان و انتقال نکات تربیتی و کمالات آن ها به نسل های آینده هستیم.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان تصریح کرد: مومن در برنامه و کار خویش استوار بوده و برای تحقق هدف خویش تلاش می کند.
حجت الاسلام ایرانی خاطرنشان کرد:امروز عرصه جهاد کشاورزی کمتر از عرصه فرهنگی نیست و کارمندان و کشاورزان این عرصه در مسیر تأمین امنیت غذایی جامعه نباید هیچگاه پا پس بکشند.
وی افزود:همه ما در توسعه و تعالی جامعه نقش داریم و در این راستا باید خدمت به مردم و رفع دغدغه های مردمی همواره اولویت ما باشد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اظهار داشت: ثبات تولید انواع محصولات کشاورزی از جمله تولید گوشت قرمز، پیگیری جدی برنامه جهش تولید، فعال کردن هرچه بیشتر مرغداری ها، تقویت اعتماد مردمی نسبت به عملکرد حوزه جهاد کشاورزی از جمله شاخصه های منطبق با راه شهید رئیسی و یاران ایشان است.
حجت الاسلام ایرانی خاطرنشان کرد: فعال کردن 8هزار کارخانه راکد در کشور، ارتباط گسترده با اقشار مختلف مردم، سفرهای متعدد استانی و بی توجهی به تخریب های رسانه ای از جمله مباحثی بود که آیت الله رئیسی در طول دوران ریاست جمهوری خویش مدنظر قرار دادند.
وی در ادامه سخنان خود به مبحث انتخابات پیش رو ریاست جمهوری در تیرماه اشاره کرد و گفت:باید کسی را انتخاب کنیم که در مسیر تعالی کشور ایجاد توقف نکند چرا که دستاوردهای شهید رئیسی بسیار بود.

نظر شما