شناسهٔ خبر: 66815747 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

فرماندار ساری:

حماسه سوم خرداد، عملیاتِ بزرگِ انسان سازی و فتح قلوب بود

حوزه/ فرماندار ساری گفت: بیش از هر چیز دیگری حماسه سوم خرداد، عملیاتِ بزرگِ انسان سازی و فتح قلوب بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، محمدعلی نوبخت طی سخنانی در مراسم گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی ابراز داشت: ایام سوم خرداد امسال مصادف شد با ماتم و سوگواری ملت شریف ایران در شهادت خادم الرضا(ع) و خادم ملت شهید رئیسی که حقیقتاً مردم در تشییع پیکر مطهر ایشان و دیگر شهدای سانحه اخیر سنگ تمام گذاشتند.

وی با بیان این که بیش از هر چیز دیگری حماسه سوم خرداد، عملیاتِ بزرگِ انسان سازی و فتح قلوب بود، گفت: ما در سایه همین روحیه ایثار و شهادت برآمده از حماسه سوم خردادهاست که توانسته ایم در طول ۴۵ سال گذشته در برابر دشمن مقتدرانه بایستیم.

فرماندار ساری با اشاره به این که منطقِ مقاومت از صبر، ایثار، مجاهدت و آموزه‌های قرآنی نشأت گرفته شده است، به تبیین شاخصه ها و ویژگی های شهید آیت الله رئیسی پرداخت و افزود: حادثه اخیر نشان داد که منتخب مردم، منتخب خدا شد، چه آن که آن مجاهد خستگی ناپذیر در تمام مسئولیت‌هایی که بر عهده داشت، منشأ آثار ماندگار، خیر و برکت بود و در همه کارهایش رضای خدا را در نظر می گرفت.

وی همچنین با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس ناظر بر اعمال، گفتار و رفتار ما هستند و پیام رشادت‌های آنان در تمام فضای ایران اسلامی طنین‌افکنده است، خاطرنشان کرد: حماسه سوم خرداد با ایام شهادت خادم جمهور آیت الله دکتر رئیسی عجین شده که این خود پیام مدیریت استشهادی ایشان را در جهان نشان می‌دهد.

نوبخت با اشاره به این که شهید رئیسی، مردم داری خادم، ولایتمداری نستوه و مدیری میدانی و جهادی بود. اظهار داشت: انقلابی گری و نگاه انقلابی حرکتی احساسی و نگاه به منافع زودگذر نیست بلکه عقلانیت، بصیرت، شهادت طلبی، ولایتمداری و رفتار خردمندانه از ویژگی‌های اندیشه و عمل انقلابی است.

نظر شما