شناسهٔ خبر: 66815628 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج مطرح کرد؛

دولت شهید رییسی عامل تحول در صنعت حمل و نقل

کرج- رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج دولت شهید رئیسی را عامل تحول در صنعت حمل و نقل به خصوص در بخش ریلی و درون شهری دانست که آثار آن در تمام کشور نمایان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، خلیل کوزه کنانی ضمن تسلیت شهادت جانگداز آیت الله سید ابراهیم رئیسی، دوره دولت شهید رئیسی را عامل تحول در صنعت حمل و نقل به خصوص در بخش ریلی و درون شهری دانست که آثار آن در تمام کشور نمایان است و مطرح کرد: در دو حضور ریاست جمهوری در استان البرز، مصوباتی همچون تخصیص اعتبار و نهایی‌سازی مکان دپوی مترو انجام شد.

وی با بیان اینکه این مهم موجب شد مجموعه قطار شهری از سکون خارج شود و با همت و پشتکار مدیریت شهری تعدادی از ایستگاه‌های آن در مدار بهره‌برداری قرار گیرد، افزود: در پی نخستین سفر استانی رئیس جمهور و بازدید او از خط ۲ متروی کرج، با کار جهادی و تصمیمات شورای شهر، اولویت اول خط ۲ قطار شهری کرج شامل ایستگاه‌های ۴۵ متری گلشهر، رجایی شهر و چهارراه آیت الله طالقانی به بهره‌برداری رسید.

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج بیان کرد: سفرهای شهید آیت الله رئیسی، وزرا و معاونان او منتج به نزدیک شدن اولویت دوم این پروژه به مرحله پایانی شد، به گونه‌ای که مسیر ایستگاه آیت الله طالقانی تا ایستگاه شهید سلطانی در شرف راه‌اندازی و بهره‌برداری در سال جاری بوده و در مجموع خدمات دولت به این مجموعه بسیار ارزشمند است.

وی ضمن ابراز تأثر و تألم از فقدان رئیس جمهور شهید و تیم همراه او، خاطرنشان کرد: در دولت شهید آیت الله رئیسی، رئیس جمهور با مترو به استان البرز سفر کرد و یک مرتبه از خط ۲ بازدید داشت و همچنین وزیر کشور سه مرتبه، معاون اجرایی رئیس جمهور یک مرتبه و معاون حقوقی نهاد ریاست جمهوری یک مرتبه با پیشرفت متروی کرج از نزدیک آشنا شدند.

کوزه کنانی برگزاری جلسات مستمر و متعدد با موضوع قطار شهری کرج در نهاد ریاست جمهوری و استانداری را نیز مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: مصوبات هیئت دولت برای خرید قطار و تصمیمات در مورد دپوی متروی کرج از جمله آثار برگزاری این جلسات بود. امیدواریم راه این شهدای خدمت در شهر و کشور استمرار پیدا کند.

نظر شما