شناسهٔ خبر: 66814967 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

عمویی:

بزرگداشت مقام شهدا موجب تداوم راه آن‌ها می‌شود

صاحب‌خبر -
بزرگداشت مقام شهدا موجب تداوم راه آن‌ها می‌شود
خبرگزاری آریا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهید حسین امیرعبداللهیان، گفت: بزرگداشت مقام شهدا از جمله شهید امیرعبداللهیان موجب تداوم راه این شهدا می‌شود و ما همه وظیفه داریم که با بزرگداشت نام و یاد آن‌ها مسیر خدمت به مردم ایران را بیش از گذشته تقویت کنیم.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، ابوالفضل عمویی با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم تشییع شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، گفت: امروز مراسم تشییع باشکوهی برای آقای امیرعبداللهیان وزیر شهید امور خارجه از محل وزارت امور خارجه برگزار شد؛ در این مراسم تعداد زیادی از مقامات لشکری و کشوری، کارکنان وزارت امور خارجه، علاقه‌مندان به این شهید عزیز و مردم قدردان کشورمان حضور داشتند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ادامه مراسم تشییع در محل حرم حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار شد که اجتماع با حضور بیشتر مردم گسترده‌تر شد و این شهید عزیز در کنار مضجع حضرت عبدالعظیم به خاک سپرده شد.
وی افزود: قدردانی از افراد خدمتگزار روحیه مردم ایران است و مردم ما قدردان کسانی هستند که به آنها خدمت می کنند.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: بزرگداشت مقام شهدا از جمله شهید امیرعبداللهیان تثبیت تداوم راه این شهدا است و ما همه وظیفه داریم که با بزرگداشت نام و یاد آن‌ها مسیر خدمت به مردم ایران را بیش از گذشته تقویت کنیم./
پایان پیام

نظر شما