شناسهٔ خبر: 66814556 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس جمهور آینده مانند شهید رئیسی خدمتگزار مردم باشد+فیلم

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند، گفت: باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که مانند شهید آیت‌الله رئیسی خود را بنده خدا و خدمتگزار مردم بداند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین حسین مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: شخصیت آیت‌الله رئیسی یک شخصیت جامع، کامل قرآنی و اهل بیتی بود.

وی با بیان اینکه در دو جمله می‌توان شخصیت آیت‌الله رئیسی را بیان کرد، افزود: ایشان یک‌ بنده خدا و یک خدمتگزار بندگان خدا بود.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند، بیان کرد: وظیفه ما این است که اولا خودمان این ویژگی را داشته باشیم و ثانیا کسانی را به جای ایشان انتخاب کنیم که در این دو ویژگی در حد اعلاء باشند.

مختاری تصریح کرد: ما بعد از این رئیس جمهوری می‌خواهیم که مانند این رئیس جمهور که گمشده مردم ما بوده و ما کسی می‌خواستیم که بنده خدا و خادم مردم باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که این مسیری که ایشان ترسیم کرده و راهی هموار کرده بعد از آن همه رئیس جمهوران ما و مدیران ما اینگونه باشند و بنده و خدمتگزار خلق خدا باشند.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند یادآور شد: آنجاست که ما طعم جمهوری، نظام و معارف اسلامی را می چشیم و به سمت ظهور امام زمان(عج) حرکت خواهیم کرد.

.

 

آیت‌الله رئیسی یک شخصیت بین‌المللی بود

علی اربابی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی یک شخصیت بین‌المللی و شخصیتی است که تمام دنیا ایشان را می‌شناسند.

وی با بیان اینکه مشخصه بارز ایشان انقلابی بودن، پایبند به نظام و مبانی انقلاب است، افزود: ایشان همواره بر این آرمان‌ها پافشاری کردند.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی بیان کرد: آیت‌الله رئیسی کسی است که 45 سال در نظام جمهوری اسلامی روح خود را سیقل داد و پایبند به انقلاب، مبانی آن و ولایت فقیه بود.

اربابی تصریح کرد: ایشان پله پله مراتب تلقی را طی کرد و در همه عناوین مملکت حضور داشت و هرگز این عناوین ایشان را تحت تاثیر قرار نداد زیرا آنچه که برای ایشان مهم بود خدا و مردم بود.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی همواره خود را خاک این ملت می دانست و دنبال بزرگنمایی خود نبود خاطرنشان کرد: در همین راه نیز به شهادت رسید.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ایشان با سختکوشی به دنبال کار بود یادآور شد: در هر پستی که به ایشان واگذار شد در آن تحول ایجاد کرد و مردم را در آن نقطه دید.

اربابی اظهارداشت: امید است این آرمان انقلاب و اینکه یک مدیری در تراز انقلاب خدمت کند همچنان ادامه یابد و در آینده نیز مدیرانی که در راه اهداف انقلاب، ملت و اسلام فعالیت می کنند را انتخاب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خون شهدا توانی را ایجاد می کند که این راه با قدرت و توسعه بیشتر ادامه می یابد و یاران دیگری خواهند آمد و سنگی بر این سنگ بنا خواهند گذاشت.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی یادآور شد: راه توسعه مردم روشن است و انشالله ملت ایران به آرمان نهایی خواهد رسید. 

انتهای پیام/255/

نظر شما