شناسهٔ خبر: 66813551 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

بارش باران و مه گرفتگی در جاده‌های ۱۲ استان کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اعلام کرد: «ترافیک در آزادراه کرج ـ قزوین محدوده مهرویلا و در آزادراه قزوین ـ کرج محدوده پل فردیس نیمه‌سنگین است.»

صاحب‌خبر -
 

به گزارش صراط به نقل از  ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی در تشریح وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: در برخی محور‌های استان‌های مازندران، گلستان، قزوین، گیلان و خراسان شمالی بارش باران گزارش شده است.

وی با اشاره به مه گرفتگی افزود: همچنین در برخی از محور‌های استان‌های البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، سمنان، قزوین، مازندران، همدان و گلستان مه گرفتگی اعلام شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره جاده‌های شمالی کشور ادامه داد: تردد در محور هراز، فیروزکوه، چالوس، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت روان است، اما بارش باران و مه گرفتگی در این محور‌ها داریم.

شیرانی درباره وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها گفت: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج، کرج – تهران محدوده‌های پل کلاک و وردآورد و در محور شهریار – تهران محدوده شهرقدس نیمه سنگین است.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام محور در حال حاضر مسدود است؛ افزود: محور شریانی خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا به رانندگان توصیه کرد که در مه گرفتگی جاده ها، از چراغ‌های مه شکن و نور بالای خودرو خود استفاده کرده و با صبر بیشتری رانندگی کنند. همچنین رعایت فاصله طولی مناسب و استفاده از برف پاک کن در روز‌های بارانی باید مدنظر رانندگان قرار گیرد.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

سرهنگ احمد شیرانی، همچنین درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های شمالی کشور نیز افزود: تردد در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت روان است؛ اما بارش باران اعلام شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها ادامه داد: ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس نیمه سنگین است.

 

نظر شما