شناسهٔ خبر: 66812373 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

۷ فقره زمین خواری در اصفهان کشف شد

اصفهان - فرمانده انتظامی استان اصفهان از آزاد سازی ۹۴۷ میلیارد ریال زمین تصرف شده با اجرای طرح مبارزه با زمین خواری توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر سردار حمید علینقیان پور ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران کرد: به منظور برخورد با زمین خواران و آزاد سازی زمین‌های ملی و دولتی تصرف شده توسط افراد غیر طرح ویژه مبارزه با زمین خواری در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح مأموران موفق شدند ۷ فقره پرنده زمین خواری را کشف کرده و ۱۳۲ هزار و ۶۱۶ مترمربع از زمین ملی و دولتی که توسط افراد غیر تصرف شده بود آزاد سازی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش زمین‌های آزاد شده را ۹۴۷ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این طرح ۷ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در ۴۵ روز اول سال جاری در مجموع ۸ فقره زمین خواری به ارزش هزار و ۶۴۷ میلیارد ریال کشف و ۹ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

سردار علینقیان پور با هشدار به افرادی که اقدام به تصرف زمین‌های ملی و دولتی می‌کنند گفت: پلیس امنیت اقتصادی به صورت دقق و هوشمندانه این گونه فعالیت‌های مجرمانه را رصد کرده و با هر گونه زمین خواری در سطح استان برخورد قانونی می‌کند.

نظر شما