شناسهٔ خبر: 66810191 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای اسلامی شهر همدان:

مردم قدردان تلاش‌های مسئولان خدومی همچون شهید رییسی هستند

همدان-رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: مردم قدردان تلاش‌های مسئولان خدومی همچون شهید رییسی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود مسگریان در صحن علنی شورا با تبریک و تسلیت شهادت رئیس جمهور فقید آیت‌الله دکتر رئیسی و همراهانش، اظهار کرد: این روزها، روزهای غم‌بار و تأثر برانگیزی را به مناسبت درگذشت شهادت گونه سید محرومان، خادم الرضا (ع) و همراهان آن بزرگوار پشت سر می‌گذاریم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در شأن این سید بزرگوار، وی را خدمت‌گذاری صمیمی، مخلص و با ارزش توصیف کردند که این امر نشان از بزرگ منشی و خلوص شهید آیت‌الله رئیسی داشت.

مسگریان با بیان اینکه جمع این شهدا می‌توانند در جامعه اسلامی برای ما مسئولان الگو باشند، افزود: باید از اخلاق، رفتار، منش و عملکرد این بزرگواران درس بگیریم و آنان را الگو قرار دهیم که با وجود تمام سختی‌ها، ناملایمات و تهمت‌ها راه خود را در راستای خدمت به مردم انتخاب کردند و در این راه، هیچ‌گاه مسیر خود را گم نکردند.

وی با تقدیر از حضور نماینده ولی فقیه و استاندار در جمع عزاداران و بیان اهمیت و جایگاه شهید جمهور، تصریح کرد: این ضایعه دردناک را به دولت و نماینده دولت در استان تسلیت گفته و به شهدای این سانحه که به جمع یاران شهید خود پیوستند تبریک می‌گوئیم.

مسگریان با بیان اینکه خوشا به حال این شهدای بزرگوار که در مسیر خدمت، شهد شیرین شهادت را چشیدند، یادآور شد: در جلسه صحن شورای شهر و به نمایندگی از مردم شهر همدان تصمیم بر نامگذاری یکی از معابر شهر به نام شهید آیت‌الله دکتر رئیسی شد که این موضوع به شورای نامگذاری ارائه و تصمیم‌گیری در این خصوص در اسرع وقت انجام خواهد شد.

نظر شما