شناسهٔ خبر: 66810167 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

باز هم آمنه سادات ذبیح پور خبر ساز شد + ماجرای دعوای او با احمدی نژاد چیست ؟

آمنه سادات ذبیح پور مجری زن صداوسیما توئیت تندی علیه محمود احمدی‌نژاد منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پارس نیوز ، رنگ سفید لباس محمود احمدی نژاد ، رئیس‌جمهور اسبق کشور، در مراسم افتتاحیه مجلس خبرگان بحث‌برانگیز شد. 

آمنه سادات ذبیح‌پور خبرنگار صدا و سیما در توییتر خود علیه محمود احمدی نژاد نوشت: به عنوان کسی که هشت سال خبرنگار برنامه هات بودم ازت بیزارم. دوزاری...

فحاشی آمنه‌سادات ذبیح‌پور به احمدی‌نژاد خبرساز شد +عکس

این توییت نیز واکنش‌های زیادی در پی داشت و خبرنگار جنجالی صدا و سیما پس از مدتی آن را از صفحه خود حذف کرد.

روزنو نوشت : در حالی که فضای عمومی مراسم افتتاحیه مجلس خبرگان به دلیل شهادت ابراهیم رئیسی و هیات همراهش به رنگ سیاه درآمده بود، احمدی‌نژاد ترجیح داده بود که مانند پیام تسلیت متفاوتش این‌بار هم جور دیگری جلوه کند و خب با پیراهن سفید در این مراسم حاضر شد. 

البته دیگر اقدام جنجالی او، نشستن بر روی صندلی 88 بود که برخی این حرکت را به دلیل حوادث سال 88 معنادار توصیف کردند. البته عبدالرضا داوری، فعال سیاسی نزدیک به احمدی‌نژاد ادعا کرده که او را بر این صندلی نشانده‌اند. خب پیش‌بینی می‌شد که شکل حضور احمدی‌نژاد در این مراسم بحث‌برانگیز شود و همین هم شد. 

برترین ها هم نوشت :‌ساعاتی بعد از توئیت جنجالی، علی حسینی یکی از وکلای محمود احمدی نژاد در پاسخ به هجمه‌ای که علیه موکلش ایجاد شده با انتشار توئیتی بحث‌برانگیز به اعلام بیزاری آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار صداوسیما از رئیس جمهوری پیشین ایران واکنش تندی نشان داد.

آمنه‌سادات ذبیح‌پور دوباره تیتر یک اخبار شد!

وکیل احمدی‌نژاد در واکنش به توئیت آمنه‌سادات ذبیح‌پور ادعایی درباره رفتار خارج از عرف یک خبرنگار در سفر محمود احمدی‌نژاد به نیویورک (برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل) مطرح کرد.  ادعایی که حالا علیه خبرنگار مشهور صداوسیما مطرح شده انگار پررنگ‌تر از پیراهن سفید احمدی‌نژاد است. به اندازه‌ای که توئیت نخست حالا از صفحه ذبیح‌پور حذف شده و او با این حرکت همه چیز را معنادارتر از قبل جلوه می‌دهد.

عبدالرضا داوری نیز با انتقاد از کلام خانم خبرنگار او را مایه شرم رسانه ملی دانست و نوشت:  رسانه ملی که باید دانشگاهی با ادبیات فاخر باشد، با بنیادگرایان به چنان فلاکتی افتاده، که خبرنگارش به فرد منصوب از سوی رهبر معظم انقلاب در مجمع تشخیص مصلحت، توهین می‌کند و "دوزاری" می‌گوید! هرچند این توهین، به جایگاه اجتماعی رئیس جمهور اسبق، ارتفاع می‌دهد، اما مایه شرم صداوسیما است.

نظر شما