شناسهٔ خبر: 66810017 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرلشکر صفوی:

شهید امیرعبداللهیان سربلندی کشور را در صحنه بین المللی رقم زد

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: شهید حسین امیرعبداللهیان افتخار و سربلندی دستگاه دیپلماسی کشور را در صحنه بین المللی رقم زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیامی شهادت حسین امیر عبداللهیان وزیر فقید امور خارجه را تسلیت گفت و اقدامات این شهید را موجب افتخار و سربلندی دستگاه دیپلماسی کشور در صحنه بین الملل دانست.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

" مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا "

خانواده محترم شهید حسین امیر عبداللهیان

وزیر به عرش پیوسته امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

شهادت پرافتخار وزیر جهادی و خستگی‌ناپذیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران "آقای دکتر حسین امیر عبداللهیان" در سانحه غم انگیز بالگردی در همراهی با خادم الرضا (ع) و خادم جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر شهدای خدمت را تسلیت عرض می‌نمایم.

مجاهدت‌های صادقانه و هوشمندانه آن شهید ارجمند که به زیور انقلابیگری و ولایت مداری آراسته بود، طی دوره تصدی مسئولیت وزارت امور خارجه، پیشبرد عزتمندانه سیاست خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چارچوب آرمان‌های بلند و تمدن ساز انقلاب و صیانت همه جانبه از مصالح و منافع ملی را تضمین و موجبات افتخار و سربلندی دستگاه دیپلماسی کشور در صحنه بین الملل را رقم زد.

بی‌تردید نقش آفرینی‌های سترگ و عزت آفرین آن شهید والا مقام برای همیشه الهام بخش و همواره مورد تکریم و ستایش ملت شریف و قدرشناس ایران خواهد بود.

به روح بلند شهیدان قافله خدمت به ویژه شهید حسین امیر عبداللهیان عزیز درود می‌فرستم و از خدای قادر متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام و برای خانواده محترم و فرزندان آن دوست عزیز و سایر سوگ دیدگان مکرم، شکیبایی مسئلت می‌جویم.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

نظر شما