شناسهٔ خبر: 66809926 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

مراسم تشییع پیکر شهید «سید طاهر مصطفوی»، «محسن دریانوش» و «بهروز قدیمی» در تهران، اصفهان و زنجان+ ویدئو

صاحب‌خبر -

شفقنا-  مراسم تشییع پیکر «سید طاهر مصطفوی»، «محسن دریانوش» و «بهروز قدیمی»، از کادر پروازی بالگرد رئیس جمهور صبح امروز در شهرهای تهران، اصفهان و زنجان برگزار شد.

به گزارش شفقنا، صبح امروز پیکر شهید امیر سرتیپ دوم سید طاهر مصطفوی، خلبان پرواز رئیس‌جمهور که در سانحه بالگرد رئیس جمهور و هیات همراه به شهادت رسید، با حضور امیر سرتیپ خلبان علی‌اکبر طالب‌زاده معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش، همرزمان این شهید  و عموم مردم تشییع و در قطعه ۲۷ بهشت زهرا (س) تهران به خاک سپرده شد.

 

همچنین پیکر شهید امیر سرتیپ دوم محسن دریانوش، کمک خلبان پرواز رئیس‌جمهور که در سانحه بالگرد رئیس جمهور و هیات همراه به شهادت رسید، امروز صبح از تهران به پایگاه هشتم شکاری اصفهان منتقل شد.

پیکر این کمک خلبان شهید از ساعت ۹ صبح امروز از میدان امام (باغ ملی) نجف‌آباد تشییع و سپس در جنت الشهدای این شهر به خاک سپرده شد.

 

به گزارش شفقنا مراسم تشییع پیکر شهید بهروز قدیمی، مهندس پرواز هم صبح امروز ساعت 10 با حضور مردم و مسئولان استان زنجان از مسجد جامع این شهر به سمت امامزاده ابراهیم (ع) در زنجان آغاز شد.

گفتنی است که پس از مراسم وداع و تشیع پیکر شهید سرهنگ بهروز قدیمی تا میدان انقلاب، پیکر این شهید ساعت ۱۳:۳۰ امروز از میدان امام حسین(ع) ابهر به سمت مصلی این شهر تشییع و در زادگاهش روستای درسجین به خاک سپرده می شود.

 

 

به گزارش شفقنا «سید طاهر مصطفوی»،«محسن دریانوش» و «بهروز قدیمی»، از کادر پروازی بالگرد رئیس جمهور بودند که در 30 اردیبهشت ماه در سانحه هوایی، همراه رئیس جمهور و هیات همراهش به شهادت رسیدند.

مراسم تشییع پیکر شهید امیر سرتیپ دوم سید طاهر مصطفوی، امیر سرتیپ دوم محسن دریانوش و سرهنگ دوم فنی بهروز قدیمی با حضور خانواده‌های آنها، فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش و خانواده هایشان روز گذشته در پایگاه هوایی شهید لشکری برگزار شد.

 

نظر شما