شناسهٔ خبر: 66809267 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قدردانی از شهید خدمت به‌سبک مرکز وکلای قوه قضاییه

راه‌اندازی موکب مرکز وکلای قوه قضاییه در مسیر تشییع شهدای خدمت، ادای دین این مرکز به نقش آیت‌الله رئیسی در تحول مرکز وکلا و قدرشناسی از شهید خدمت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، قوه قضاییه با همکاری مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه همزمان با مراسم بدرقه پیکر مطهر شهیدان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، آیت‌الله آل‌هاشم، حسین امیرعبداللهیان و دیگر شهدای خدمت که روز گذشته با حضور جمعیت میلیونی مردم در تهران برگزار شد، موکب پذیرایی در مسیر کاروان تشییع برپا و از عزاداران پذیرایی کرد.

معاونین و مسئولان قوه قضاییه و مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده به‌پاس گرامی‌داشت یاد شهیدان اهل‌خدمت با حضور در این موکب به خدمت‌رسانی و پذیرایی از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع اقدام کردند.

به گزارش تسنیم، "تحول" شعار آیت‌الله رئیسی در بدو شروع‌به‌کار به‌عنوان رئیس قوه قضائیه بود. وی با توجه به سابقه سمت‌های ارشد قضائی و با اشراف کامل به نیازها و احتیاجات دستیابی به تحول قضائی، نگاه ویژه‌ای به مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه به‌عنوان مرجعی برای مردمی‌سازی دستگاه قضا داشت، ازاین‌رو در "سند تحول قضائی" که سال 1399 آن را ابلاغ کرد، مأموریت‌های ویژه‌ای برای این مرکز در نظر گرفت.

شهید رئیسی با انتخاب علی بهادری‌جهرمی به‌عنوان رئیس مرکز، توسعه کمّی و کیفی این مرکز را بنا گذاشت به‌نحوی که مرکز از یک تشکیلات محدود به صدور پروانه‌های وکالت، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده، به نهادی اثرگذار در بحث تحقق عدالت قضائی تبدیل شد.

با پیروزی شهید رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 و انتخاب علی‌ بهادری‌جهرمی به‌عنوان سخنگوی دولت، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای؛ رئیس جدید دستگاه قضا و حسن عبدلیان‌پور؛ رئیس جدید مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده نیز با توجه به ریل‌گذاری مناسب در دوره مدیریتی قبلی، تعالی را هم به تحول افزودند و امروز این مرکز بازیگر اصلی در مسیر تحقق عدالت قضائی محسوب می‌شود.

در واقع راه‌اندازی موکب مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه در مسیر تشییع شهدای خدمت، ادای دین این مرکز به نقش آیت‌الله رئیسی در تحول و تعالی مرکز وکلا و قدرشناسی از شهید خدمت است.

انتهای پیام/+

نظر شما