شناسهٔ خبر: 66809255 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سیره و سلوک انقلابی‌گری رئیسی با شهادتش تازه شروع شده است

امام جمعه موقت اهواز، گفت: سیره و سلوک انقلابی‌گری شهید رئیسی با شهادتش تازه شروع شده، این مسیر، مسیر هماهنگی دیپلماسی و میدان مقاومت تا آخرین نفس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیین بزرگداشت سیدالشهدای خدمت رئیس جمهور شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش در سانحه سقوط بالگرد، در اهواز برگزار شد.این محفل باشکوه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

همچنین سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا و برادر شهیدان محمود و ابوالقاسم خادم سیدالشهدا، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان، حجت‌الاسلام سیداسماعیل طباطبایی و حجت‌الاسلام رستگار نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان نیز در آیین بزرگداشت شهدای خدمت در اهواز حضور داشتند.

جمعی از علما و روحانیون، فرماندهان و کارکنان رده‌های نیروی زمینی سپاه مستقر در اهواز و نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران ارشد استان خوزستان و اقشار مختلف امت حزب‌الله در حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد.

حجت‌الاسلام میراحمدرضا مرادحاجتی، امام جمعه موقت اهواز در این برنامه با نثار درود به ارواح طیبه رئیس جمهور مردمی و انقلابی شهید سیدابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش، اظهار داشت: سیره و سلوک انقلابی‌گری شهید رئیسی با شهادتش تازه شروع شده، این مسیر، مسیر هماهنگی دیپلماسی و میدان مقاومت تا آخرین نفس است.

وی افزود: آیت‌الله شهید رئیسی در تاریخ ماند که رمز ماندگاریش پیوند او با ولایت بود.

امام جمعه موقت اهواز با برشماری مولفه‌های انقلابی‌گری در عصر حاضر و سیره عملی شهدای گرانقدری چون شهید حاج علی هاشمی، شهید غیوراصلی و دیگر شهدای گرانقدر، ادامه داد: رئیسی همدل با خاکیان بود و ساده‌زیستی صفا و صمیمیت از شاخصه‌های اصلی وی بود، این شهید خستگی‌ناپذیر، در دوران دفاع مقدس در شهرهای خوزستان حضور داشت و زندگی کرد.

وی بیان کرد: وقتی در مقطعی از کشور، درباره برجام2 صحبت شد، این موضوع مورد اعتراض شهید حاج قاسم سلیمانی قرار گرفت و این شهید بزرگوار اعلام کرد مگر توانمندی موشکی و منطق مقاومت و دفاع قابل مذاکره نیست.

حاجتی عنوان کرد: روز گذشته 90 تن از سران و مقامات ارشد کشورها و سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به مقام رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدش ادای احترام کردند، این به‌خاطر این بود که آیت‌الله رئیسی، امام رضایی و همراه رهبر معظم انقلاب بود. این تجمع با شعارهای حماسی «حسین حسین شعار ماست و هیهات منا الذله» شکوهی زیبا یافت و با مداحی حاج صادق آهنگران و امین صوفی به پایان رسید.

انتهای پیام/

نظر شما