شناسهٔ خبر: 66809234 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

گزارش تصویری: مراسم تشییع پیکر حسین امیرعبداللهیان

صاحب‌خبر -

شفقنا- پیکر شهید امیرعبداللهیان بعد از تشییع در میدان مشقِ وزارت امور خارجه، امروز در شبستان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به خاک سپرده شد.

به گزارش شفقنا مراسم بدرقه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه صبح امروز در میدان مشقِ وزارت امور خارجه (ورودی خیابان فردوسی) با حضور خانواده شهید، معاونان و مدیران کل وزارت خارجه و کارکنان دستگاه دیپلماسی کشور برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر مردم برخی از شخصیت های برجسته کشور از جمله علی باقری، زهرا مصطفوی، محمد جواد ظریف، علاءالدین بروجردی، ایرج مسجدی، یحیی رحیم صفوی، علی لاریجانی، عباس عراقچی، مهدی چمران، علی اکبر صالحی   و … حضور داشتند که بعد از برگزاری مراسم تشییع در وزارت امور خارجه، پیکر این شهید به طرف حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) در شهر ری انتقال یافت تا در آنجا دفن شود.

عکس از محراب فرساد مختاری

مراسم تشییع پیکر شهید امیرعبداللهیان از میدان بسیج شهر ری به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار و پیکر این شهید در شبستان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در جوار سیدالکریم و در کنار مزار شهید مدافع حرم «وحید زمانی‌نیا» و شهید قدس «سید امیر جلادتی» به خاک سپرده شد.

در این مراسم تعدادی از مقامات و مسئولان از جمله محمد مخبر، علی باقری، غلامعلی حداد عادل ، علی اکبر صالحی، ایرج مسجدی، زینب سلیمانی، دختر شهید رکن‌آبادی و کاظم صدیقی نیز حضور داشتند.

 

.

 

اخبار مرتبط:

مراسم تشییع پیکر وزیر امور خارجه در شهرری + تصاویر

نظر شما