شناسهٔ خبر: 66808899 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

این خبر در حال به روز رسانی‌ است؛

پیکر رئیسی در حرم امام رضا آرام گرفت/ تصاویر و ویدئوها

پیکر ابراهیم رئیسی پس از تشییع در شهرهای تبریز، قم و تهران روز پنجشنبه سوم خرداد مردم خراسان جنوبی میزبان او بودند و پس از آن پیکر او برای خاکسپاری به مشهد انتقال داده‌شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، هواپیمای حامل پیکر رئیسی و ۲ تن از همراهان صبح امروز سوم خرداد در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند، جایی که شهید جمهور ۸۸ روز قبل آخرین بار وارد این استان شد، به زمین نشست.

پیکر رئیسی در میان حزن و اندوه مسئولان و مقامات استانی با همراهی شماری از اعضای دولت، شخصیت‌ها و مهمانان کشوری مورد استقبال قرار گرفت و پس از ادای احترام به سمت مسیر تشییع در شهر بیرجند منتقل شد.

مراسم تشییع و بدرقه رئیس جمهور شهید از میدان جانبازان بیرجند در جوار بوستان شهدای گمنام آغاز می‌شود و در مسیر بلوار پاسداران تا تقاطع بلوار شهید صیاد شیرازی ادامه می‌یابد؛ مسیری که سیاه پوش است و دیروز و دیشب جوانان و نوجوانان با عشق و علاقه به برپایی موکب‌های پذیرایی از تشییع کنندگان مشغول بوده‌اند.

4998810

 

 

مسیر تشییع پیکر رئیس جمهور شهید میدان جماران، تقاطع پاسداران و بلوار شهید صیاد شیرازی است.

4998769

4998720

 

پیکر «ابراهیم رئیسی» وارد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد و مورد استقبال رسمی مسئولان استان از جمله استاندار، فرماندار و شهردار مشهد و مقامات نظامی قرار گرفت. 

احمد علم‌الهدی و خانواده ابراهیم رئیسی نیز دقایقی قبل وارد مشهد شدند و مورد استقبال مقامات استان و مردم قدرشناس مشهد قرار گرفتند. 

محل دفن ابراهیم رئیسی

 

طواف پیکر ابراهیم رئیسی و همراهان دور ضریح امام رضا(ع)

 

 

 حضور شخصیت‌ها در خاک‌سپاری رئیس‌جمهور

 

 

 

همزمان با غروب پنج شنبه و ورود پیکرهای شهدا به صحن حرم رضوی و برگزاری مراسم نوحه خوانی توسط «محمود کریمی»، «محمدرضا طاهری»، «حسین طاهری» زائران و مجاوران رضوی فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «لبیک یا حسین» سر دادند.

 

 

تصاویری از تشییع و تدوفین ابراهیم رئیسی در مشهد

 

4999814

5000307

5000308

5000434

منبع: مهر

برچسب‌ها:

نظر شما