شناسهٔ خبر: 66808862 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهید رئیسی مکتب جدیدی را در عرصه خدمت عرضه کرد + تصویر

استاندار گلستان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی مکتب جدیدی را در عرصه خدمت و مدیریت در کشور عرضه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان صبح امروز، پنج‌شنبه، در مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و همراهان شهیدش با تأکید به اینکه "پرچم خدمت که رئیس جمهور شهیدمان برافراشته است، به زمین نخواهد افتاد."، اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی مکتب جدیدی را در عرصه خدمت و مدیریت در کشور عرضه کرد.

وی افزود: هرگز تصور نمی‌کردیم پس از سفر چند ماه قبل رئیس جمهور شهید به استان که در همین مکان مردم گلستان به استقبال آمده بودند، بخواهیم چنین مراسمی را برگزار کنیم.

استاندار گلستان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی مکتب جدیدی را در عرصه خدمت و مدیریت در کشور عرضه کرد. او مانند رجایی متواضع و مردم‌دار، همچون بهشتی در اوج مظلومیت و مانند سربازان دفاع از انقلاب در اوج دیپلماسی و مقاومت قرار داشت.

زنگانه بیان کرد: در دو سفری که رئیس جمهور، شهید اهل‌خدمت به گلستان داشت، برای مردم این استان سنگ‌تمام گذاشت و مردم نیز در همین چند ماه قبل در جریان سفر دوم، علاقه ویژه خود را به ایشان نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: همه مدیران با هم عهد بستیم تا مسیری را که رئیس جمهور شهیدمان ترسیم کرده است، با قدرت ادامه دهیم و پرچم خدمت به مردم روی زمین نخواهد افتاد.

حادثه بالگرد رئیس جمهور , حادثه بالگرد رئیس جمهور , حادثه بالگرد رئیس جمهور , حادثه بالگرد رئیس جمهور , حادثه بالگرد رئیس جمهور , حادثه بالگرد رئیس جمهور , حادثه بالگرد رئیس جمهور ,

انتهای پیام/582/+

نظر شما