شناسهٔ خبر: 66808404 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

این پرسپولیسی متعصب راحت تمدید می‌کند

فرشاد فرجی شرایط متفاوتی در این فصل داشته است اما به راحتی قراردادش را تمدید خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، در بازی رفت پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان فرشاد فرجی  به عنوان مدافع استاپر سمت راست به میدان رفت که در مجموع روز خوبی داشت. فرجی در هر دو صحنه گل در کانون اتفاقات نبود اما در هر دو صحنه نتوانست مانع از گل خوردن تیمش شود.

در صحنه گل اول توپ از مقابل او ارسال شد و در صحنه گل دوم هم از جایی که توپ فرود آمد فاصله داشت تا بازی با سیستم سه دفاعه برای او نیز خوشایند نباشد.

فرجی در دو مقطع از فصل، اواخر نیم فصل اول و اوایل نیم فصل دوم در هفته‌هایی که کنعانی نیمکت نشین شده بود یا گولسیانی مصدوم بود در دفاع میانی بازی کرده و بازیکن اصلی پرسپولیس بوده که غالبا نمایش‌های کم نقصی ارائه داده است.

بازی برگشت مقابل پیکان و استقلال شاید بهترین نمایش‌های او در مرحله رفت باشند و دیدار های رفت مقابل استقلال خوزستان و پیکان جزو نمایش‌های ضعیفش در بازی‌های نود دقیقه‌ای او طی این فصل به حساب می‌آیند.

2005993

فرجی که فوتبالش را از پرسپولیس قائمشهر آغاز کرده جزو متعصب‌ترین بازکنان پرسپولیس به حساب می آید که آخر فصل باید قراردادش با این باشگاه را تمدید کند و به نظر می‌رسد مشکلی در این زمینه نیز وجود نداشته باشد. فرجی در فصل زمستان و نیم فصل پیشنهادهایی از برخی تیم‌ها داشت و حتی بحث معاوضه او هم پیش آمد. مطمئنا از این پیشنهادها بعد از پایان فصل هم هست اما به نظر می‌رسد او جزو اولین نفراتی باشد که با پرسپولیس تمدید خواهند کرد.

فرجی در بازی‌های این فصل تنها در دو مسابقه و در دقایقی کوتاه به عنوان مدافع راست به میدان رفته در حالی که قابلیت بازی در این پست را هم دارد و می‌تواند رزرو مناسبی برای دانیال اسماعیلی فر باشد.

بازی با استقلال خوزستان در شرایطی برگزار می‌شود که بعید است او مثل بازی رفت در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد و احتمالا در دقایق پایانی مثل دو دیدار مقابل سپاهان و نساجی شانس بازی داشته باشد.

نظر شما