شناسهٔ خبر: 66807640 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شاید یک 35 ساله مهره قهرمانی پرسپولیس باشد

وحید امیری در نیم فصل دوم و تاکنون ستاره تعیین کننده‌ای برای تیمش نبوده اما شاید در سه بازی باقیمانده فصل به کار اوسمار و تیمش بیاید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، وحید امیری که حالا با بیش از 35 سال سن مسن‌ترین بازیکن تیم پرسپولیس به حساب می‌آید در این فصل دچار بدشانسی شد و با مصدومیت سخت و طولانی چهارماهه شانس درخشیدن در ترکیب تیم ملی و پرسپولیس را از دست داد.

امیری در نیم فصل دوم به ترکیب پرسپولیس برگشت اما در تمام بازی‌های گذشته غیر از دو بازی حذفی و یک مسابقه لیگ در سایر مسابقات بین 5 تا 25 دقیقه نصیبش شده و بازیکنی نیمکت نشین بوده است.

امیری قبل از مصدومیت خود یک پاس گل در بازی ذوب آهن داد و بعد از مصدومیت هم یک پاس گل مقابل نساجی به نام خود زد که مربوط به دو هفته قبل است.

امیری تنها در بازی مقابل نساجی به خاطر محرومیت امید عالیشاه بازیکن اصلی پرسپولیس بود و در آبادان نیز بعد از مصدومیت زودهنگام کاپیتان اول تیم نزدیک به 80 دقیقه برای تیمش بازی کرد.

او فصل قبل در مقطع پایانی و تعیین کننده برای قهرمانی در کنار نفراتی مثل بیرانوند، سروش رفیعی، عیسی آل کثیر، سرلک، ترابی و صادقی جزو نفرات تعیین کننده و اثرگذار تیمش بود و با درخشش خود کاری کرد تا پرسپولیس صاحب یک سه گانه تاریخی شود.

2025124

امیری فصل قبل با وجود سن و سال بالاترش نسبت به بقیه بازیکنان بیشتر از همه آنها در زمین می‌دوید و شاید اگر این فصل هم مصدومیت سراغش نمی‌آمد، می‌توانست شگفتانه‌های خود را تکرار کند اما مصدومیت اجازه نداد او بازیکن فیکس پرسپولیس باشد.

با این وجود امیری مثل چند مهره مهم دیگر چه در فاز دفاع چه حمله می‌تواند مهره‌ای تعیین کننده در  کورس قهرمانی با رقیب دیرینه باشد و حتی مهره قهرمانی پرسپولیس لقب بگیرد. امیری این فصل هنوز گلی نزده و تنها دو پاس گل داده اما شاید در سه مسابقه آخر باید منتظر درخشش او بود حتی اگر دقایق کوتاهی نصیبش شود.

کاپیتان دوم پرسپولیس با مصدومیت سعید صادقی می‌تواند هم به جای امید عالیشاه هم وینگرهای چپ و راست وارد ترکیب پرسپولیس شود و غیر از حضور موثر در کارهای ترکیبی پاس گل بدهد یا گل بزند.

نظر شما