شناسهٔ خبر: 66805915 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حمله اسرائیل به جنین در سومین روز متوالی؛

ادامه یورش اشغالگران به جنین و محاصره هتل روزنامه‌نگاران

منابع خبری بامداد پنجشنبه گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوز گسترده خود به شهر جنین، با محاصره هتل محل اسکان روزنامه‌نگاران الجزیره از پوشش خبری آنان ممانعت به عمل می‌آورند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، در سومین روز متوالی حمله وحشیانه نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری، درگیری‌های گسترده‌ای میان مقاومت جنین با اشغالگران در این منطقه ادامه دارد.

تارنمای اینترنتی فلسطین الیوم بامداد پنجشنبه گزارش داد که اشغالگران با محاصره هتل محل اسکان روزنامه‌نگاران در شهر جنین یکی از کارگران این هتل را با تیراندازی مجروح کرده است.

ساعاتی پیش نیز منابع فلسطینی گزارش دادند که شمار شهدای یورش دو روزه ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه و شهر «جنین» در کرانه باختری به ۱۰ نفر و شمار زخمی‌های این یورش نیز به ۲۵ نفر رسید که حال ۴ نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

نظامیان صهیونیست در حملات وحشیانه خود به جنین، به تخریب زیرساخت‌ها از جمله اموال عمومی فلسطینی‌ها در خیابان‌ها، غرفه‌های سبزی‌فروشی، مغازه‌ها و خودروهای شهروندان و … ادامه می‌دهند.

اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری که به غزه‌ای دیگر در شمال فلسطین اشغالی شناخته می‌شود، بار دیگر صحنه یورش و جنایات ارتش اشغالگر اسرائیل است؛ نظامیان اسرائیلی از صبح روز گذشته وارد اردوگاه شده‌اند و درگیری‌ها با جوانان فلسطینی همچنان ادامه دارد.

مناطق مختلف کرانه باختری از زمان آغاز جنگ غزه نیز به پا خاسته و روزی نیست که خبری تهاجم جدید یا شهادت یک یا چندین نفر از جوانان فلسطینی مخابره نشود، طبق آمار وزارت بهداشت غزه طی طی ۲۲۸ روز گذشته ۵۱۴ نفر در کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند که سهم استان جنین ۱۲۷ شهید است.

همچنین تصاویر و ویدئوهای منتشر شده از کرانه باختری فلسطین حکایت از آن دارد که ارتش رژیم اسرائیل در یورش امروز خود به اردوگاه جنین اقدام به تخریب زیرساخت‌های اردوگاه جنین با لودر و بولدوزر نظامی کرده است.

نظر شما