شناسهٔ خبر: 66804867 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دفاع مدیر النصر از کریستیانو:

چرا بنزما مثل رونالدو در عربستان 50 گل نمی‌زند

مارسلینیو، مدیر ورزشی النصر، با تمجید از کریستیانو رونالدو او را با کریم بنزما مقایسه می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو با 33 گل در 29 بازی بهترین گلزن مسابقات لیگ عربستان سعودی است و این رقابت‌ها قرار است روز دوشنبه به پایان برسد.

مارسلینو، بازیکن سابق تیم ملی فوتسال پرتغال و مدیر ورزشی فعلی النصر، وضعیت مهاجم فعلی این تیم را که 39 سال سن دارد و توسط روبرتو مارتینز به یورو 2024 دعوت شده، ارزیابی کرد.

مارسلینو به گلوبو اسپورت گفت:"رونالدو در 39 سالگی، سال گذشته 54 گل به ثمر رساند. مردم می‌گویند "آه، اما او در عربستان این اندازه گل می‌زند"، اما بنزما اینجاست و او 50 گل نزد! مهاجمان دیگری هم اینجا بودند و 50 گل نزدند. من صادقانه بگویم معتقد نیستم که بازی در لیگ عربستان می‌تواند برای یک بازیکن برای رسیدن به تیم ملی مضر باشد.

2025135

او درمورد نقل و انتقالات تابستانی و احتمال انتقال دیگر بازیکنان سرشناس اروپا به فوتبال عربستان گفت:"بعید است که بازار تابستان آینده چیزی مشابه به ارمغان بیاورد. معتقدم دو یا سه خرید بزرگ در این تابستان وجود خواهد داشت، اما مانند سال گذشته نخواهد بود. و همچنین امکان سرمایه‌گذاری سایر باشگاه‌ها از سوی دولت عربستان وجود دارد. و باشگاه‌ها می‌توانند به دنبال بازیکنان بیشتری باشند."

نظر شما