شناسهٔ خبر: 66803539 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

۱۰ شهید و ۲۰ زخمی در جنایت جدید رژیم صهیونیستی در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایتی دیگر در نوار غزه، ۱۰ نفر از ساکنان این باریکه را به شهادت رساند و ۲۰ نفر دیگر را نیز زخمی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی در سایه حمایت‌های همه‌جانبه آمریکا و کشورهای غربی به جنایت‌های خود علیه ساکنان نوار غزه ادامه می‌دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی با حمله پهپادی به گروهی از شهروندان فلسطینی از جمله چند کودک در برابر ایستگاه نفت «دلول» واقع در شهرک «الزیتون» در شهر غزه، ۱۰ فلسطینی را به شهادت رساند و ۲۰ نفر دیگر را نیز زخمی کرد.

علاوه بر این حمله ارتش رژیم صهیونیستی به محل استقرار آوارگان فلسطینی در بیمارستان «شهدا الاقصی» واقع در منطقه «الزوایده» در مرکز نوار غزه، شهادت ۱۰ نفر از جمله یک جنین و زخمی‌شدن شمار دیگری از آوارگان فلسطینی را در پی داشت.

همچنین در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به گروهی از آوارگان فلسطینی هنگام خروج آنان از یکی از مراکز نگهداری از آوارگان در اردوگاه «جبالیا» واقع در شمال نوار غزه ۴ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند نفر دیگر نیز زخمی شدند.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را اعلام کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بیان کرد که جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون، شهادت ۳۵ هزار و ۷۰۹ نفر از ساکنان این باریکه را در پی داشته است.

همچنین بر اساس بیانیه صادرشده از سوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به زخمی‌شدن ۷۹ هزار و ۹۹۰ نفر انجامیده است.

نظر شما