شناسهٔ خبر: 66803299 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ماجرای تجمع مردم مقابل هتل اسپیناس و شیطنت خبرنگار خارجی

ظهر امروز و پس از مراسم تشییع کاروان شهدای دولت، گروهی از شهروندان در بلوار کشاورز با تجمع در مقابل هتل اسپیناس خواستار اخراج خبرنگاری شدند که به گفته آنها مشغول تهیه گزارش از خیابانی خلوت و شایعه‌سازی درباره حضور کم‌شمار مردم در مراسم تشییع بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، در جریان برگزاری مراسم تشییع شهدای خدمت در پایتخت و در مسیر خیابان انقلاب به سمت میدان آزادی، گروهی از مردم که پس از اقامه نماز، به دلیل ازدحام جمعیت امکان همراهی با کاروان شهدا را نداشتند و از جمعیت اصلی جدا شده و در مسیر بازگشت در بلوار کشاورز در حال حرکت بودند، با چند نفر روبه‌رو می‌شوند که در مقابل هتل اسپیناس در خیابان خلوت بلوار کشاورز، در حال تهیه ویدئو و به عبارتی گزارش از جمعیت مشایعت کننده بودند؛‌ گزارشی که به دروغ القا کند جمعیت تشییع‌کنندگان فقط همین‌ها هستند!

به گفته شهروندان، این افراد که به نظر خارجی بودند و تلاش داشتند حضور جمعیت انبوه مردم در مراسم تشییع شهید رئیسی را کمرنگ جلوه دهند، در ادامه رفتارهای مشکوک خود، وقتی با اعتراض مردم روبه‌رو می‌شوند، به سمت هتل اسپیناس؛ محل اقامت‌شان فرار می‌کنند.

 

.

 

مردم عزادارِ تازه از تشییع برگشته، با مشاهده این صحنه، از خبرنگاران می‌خواهند که واقعیت را پوشش دهند؛ دو نفر از آنها بسرعت خود را به هتل رسانده و از دید مردم خارج می‌شوند، ولی فرد سوم که ظاهرا فارسی‌زبان و مترجم یا همراه گروه خبرنگار خارجی بوده، در پاسخ به مردم می‌گوید که من فریب آن دو نفر را خوردم ...

با تجمع مردم مقابل هتل اسپیناس و درخواست از پلیس و عوامل انتظامی برای رسیدگی به این موضوع، مشخص می‌شود که این افراد خبرنگاران یکی از رسانه‌های خارجی هستند که برای تهیه گزارش از مراسم تشییع شهدا در تهران حضور یافته‌اند.

عوامل انتظامی حاضر در محل، ضمن درخواست از مردم برای ترک محل و متفرق‌شدن، به آنها می‌گویند که آن افراد برای ادای توضیحات در اختیار پلیس قرار دارند.

مردم عزادار پس از دقایقی تجمع مقابل هتل اسپیناس و سر دادن شعارهایی علیه امریکا و اسرائیل و تشکر از پلیس محل را ترک کردند.

انتهای پیام/

نظر شما