شناسهٔ خبر: 66802100 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

متروی مشهد فردا در ایستگاه‌های شریعتی و بسیج توقف ندارد

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: خدمت رسانی مترو فردا از ساعت ۷ بامداد آغاز خواهد شد و در ساعت اوج کار، یعنی مراسم خاکسپاری رئیس جمهوری، در ۲ ایستگاه شریعتی و بسیج توقف نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

محمد شیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد اظهار داشت:خدمات‌رسانی رایگان مترو به شهروندان و حاضران در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت در روز پنج‌شنبه (فردا) از ساعت 7 صبح تا 24 خواهد بود.

وی افزود: سرفاصله اعزام ناوگان قطار شهری نیز با هدف خدمت‌رسانی گسترده‌تر؛ فردا کاهش خواهد داشت؛ همچنین در ساعات اوج کاری، یعنی مراسم تشییع و تدفین رئیس جمهور شهید، قطار در 2 ایستگاه توقف نخواهد کرد.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: در خط یک، قطار در ایستگاه «بسیج» توقفی ندارد و همشهریان باید در ایستگاه‌های پیش و پس از آن، سوار یا پیاده شوند،  همچنین در خط 2 نیز توقفی در ایستگاه شریعتی صورت نخواهد گرفت.

شیخانی خاطرنشان کرد: سرویس‌دهی روزانه ناوگان اتوبوسرانی نیز از ساعت 6 صبح فردا آغاز و در 8 خط منتهی به برگزاری مراسم تشییع نیز از ساعت 9 صبح آغاز و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت و در مجموع؛ 1700 دستگاه اتوبوس فردا خدمات‌رسانی صلواتی خواهند داشت.

انتهای پیام/282

نظر شما