شناسهٔ خبر: 66799231 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

گفت و گوی مهر؛

«آیت الله رییسی» پایه گذار یک فرهنگ در زمینه خدمات جهادی بود

شفت- فرماندار شفت با اشاره به اینکه «آیت الله رییسی» پایه گذار یک فرهنگ در زمینه خدمات جهادی بود، گفت: خدمت رسانی سریع و بی منت همواره در دستور کار شهدای خدمت قرار داشت.

صاحب‌خبر -

مهدی نقدی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش اظهار کرد: آیت الله رئیسی از جنس مردم برای مردم بود و همیشه برای رفع مشکلات ملت پیش قدم بود و برای مردم هیچگاه خسته نمی‌شد.

وی تصریح کرد: رفع مشکلات مردم و خدمت صادقانه برای مردم و در میان مردم و جهادی عمل کردن در تمامی حوزه‌ها، برای رئیس جمهور شهیدمان از جان خودش با ارزش تر بود.

نقدی گفت: شهید جمهورمان خادم الرضا که به فرموده رهبر معظم انقلاب «خستگی نمی‌شناخت» و حتی روزهای تعطیل نیز در محروم‌ترین نقاط کشور برای رفع مشکلات مردم حضور می‌یافت روش مدیریتی و خدمتی بی نظیری را در این کشور بنا نهاد.

وی با بیان اینکه همه مسؤولان و مدیران شهرستان باید با تاسی از شهدای راه خدمت جدی تر و با انگیزه تر از گذشته برای عمل به وظایف خود و تلاش برای رفع مشکلات مردم آماده باشند، افزود: نباید هیچ خلل و نقصانی در مسیر خدمات دهی به مردم صورت گیرد.

نقدی گفت: امروز بیش از آنچه که غمدار و عزادار شهید رئیسی باشیم نگران و افسوس می‌خوریم که یک الگوی کم نظیر خدمت گزاری و یک خدمت گزار صدیق در تراز انقلاب اسلامی را از دست دادیم.

فرماندار شفت با بیان اینکه شهید جمهور همواره مردم را یک اولویت اساسی می‌دانست، گفت: آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران اسلامی، پایه گذار یک فرهنگ در زمینه خدمت گزاری خالصانه و جهادی به مردم شدند.

وی تصریح کرد: خدمت رسانی سریع، بی منت و جهادی همواره در دستور کار شهید رئیسی و همراهانش قرار داشت و این روحیه به سایر دولتمردان و ارکان مدیریتی دولت و استان‌ها و شهرستان‌ها سرایت کرده بود.

نقدی با اشاره به استقبال میلیونی مردم از شهدای خدمت و در رأس آنها آیت الله شهید رئیسی در مراسم تشییع این شهدا که در تهران برگزار شد، گفت: مردم همواره قدردان خادمان خود بوده و هستند و اوج این قدردانی را این روزها با حضور قدر شناسانه اقشار مختلف جامعه شاهد هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: راه شهیدان همچون رجایی و رئیسی و سلیمانی ادامه خواهد داشت و برای خدمت به مردم هیچ وقت از تلاش و کوشش دست نخواهیم برداشت.

نظر شما