شناسهٔ خبر: 66799107 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

منصوری: پیکر آیت الله رئیسی فردا پیش از مغرب به خاک سپرده خواهد شد

پیکر آیت الله رئیسی پیش از اذان مغرب در جوار مولا و مقتدای خودشان آقا علی بن موسی بن الرضا به خاک سپرده خواهد شد.

صاحب‌خبر -

فردا اوایل صبح پیکر شهید رئیسی به استان خراسان جنوبی منتقل می‌شود ‌و از ساعت ۷:۳۰ صبح برنامه‌ها آغاز می شود و ۸ صبح پیکر در جمعیت قرار می‌گیرد.

 محسن منصوری معاون اجرایی ریاست جمهوری درباره ادامه برنامه‌های تشییع رئیس جمهور شهید اظهار داشت: از ساعاتی دیگر مراسم روسای عالی‌رتبه کشور‌ها در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد و حدود 60 مقام عالی‌رتبه اعلام آمادگی کردند و ان‌شاالله میزبانشان هستیم و برای عرض تسلیت به رهبر انقلاب و مسئولان کشور از کشورهای دیگر حضور پیدا کردند و این مراسم از ساعاتی دیگر شروع می‌شود.

وی افزود: فردا اوایل صبح به استان خراسان جنوبی سفر می‌کنیم و از ساعت 7:30 صبح برنامه‌ها آغاز می شود و 8 صبح پیکر در جمعیت قرار می‌گیرد و علت انتخاب استان خراسان جنوبی این است که آیت‌الله رئیسی به این استان تعلق خاطر داشتند و نماینده خبرگان این حوزه بودند.

معاون اجرایی ریاست جمهوری ادامه داد: پیش از ظهر به سمت مشهد حرکت می‌کنیم و بلافاصله بعد از اقامه نماز ظهر و عصر از میدان 15 خرداد مشهد مراسم استقبال از کاروان شهدا به سمت حرم مطهر آغاز می‌شود و پیکر آیت‌الله رئیسی پیش از اذان مغرب در جوار مولا و مقتدای خودشان آقا علی بن موسی بن الرضا به خاک سپرده خواهد شد./ تسنیم

 

 

 

حجم ویدیو: 5.70M | مدت زمان ویدیو: 00:02:34 دانلود ویدیو

نظر شما