شناسهٔ خبر: 66797376 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

پوشش زنده: حضور میلیونی و غوغای مردم تهران

مردم تهران از ساعتی قبل از آغاز رسمی مراسم برای اقامه نماز و تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور شهید در مرکز شهر حضور دارند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مراسم بزرگداشت و تشییع پیکر شهدای خدمت، شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، شهید آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز، شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار شهید سید مهدی موسوی سرتیم حفاظت رئیس‌جمهور، شهید خلبان سید طاهر مصطفوی خلبان، شهید خلبان محسن دریانوش کمک خلبان و شهید بهروز قدیمی کمک فنی پرواز جمعیت عظیمی را به خیابان‌ها کشانده و دانشگاه تهران در همان دقایق اولیه مملو از جمعیت و ظرفیت داخل دانشگاه تهران تکمیل شد و مردم برای اقامه نماز به خیابان‌های اطراف هدایت شدند.

طبق برنامه قبلی از حوالی ساعت 9 رهبر معظم انقلاب اسلامی با ورود به این مراسم بر پیکر مطهر شهدا نماز را اقامه کردند.

پس از اقامه نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکر شهدا، پیکرهای مطهر رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت توسط مردم به سمت میدان آزادی تشییع شد.

 پوشش زنده خبری

02 خرداد 1403 ساعت 11:00

۵۰ هیئت عالی رتبه خارجی در مراسم بزرگداشت شهادت رئیس‌جمهور حضور خواهند داشت. در میان شرکت کنندگان خارجی، بیش از ۱۰ هیئت در سطح سران، حدود ۲۰ هیئت در سطح وزرا و مابقی در سطوح مختلف نظیر رؤسای پارلمان، فرستادگان ویژه و… خواهند بود.

02 خرداد 1403 ساعت 10:52

روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران اعلام کرد که با توجه به حضور پرشور شهروندان در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت و به منظور تأمین ایمنی مسافران محترم، امکان تخلیه مسافری در ایستگاه‌های تئاتر شهر و انقلاب در خط 4 وجود ندارد.

02 خرداد 1403 ساعت 10:50

حضور وحید شمسایی در خیل حاضران مشایعت کننده پیکرهای شهدای خدمت.

02 خرداد 1403 ساعت 10:49

تصویری که در رسانه‌های اجتماعی وایرال شده است. آخرین عکس از رییس جمهور شهید و همراهانش پیش از سفر بی‌بازگشت.

02 خرداد 1403 ساعت 10:48

پس از جلسه  تقوی، رییس فدراسیون والیبال، با مسئولان فدراسیون جهانی و کمیته برگزاری مسابقات، فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد بازی ایران و صربستان با سکوت و ادای احترام به یاد و خاطره رئیس جمهور شهید جمهوری اسلامی ایران آغاز خواهد شد. بدین ترتیب مردان والیبال ایران بامداد روز پنج‌شنبه در حالی به مصاف صربستان می‌روند که والیبال جهان به احترام رئیس جمهور شهید و همراهان وی یک دقیقه سکوت خواهد کرد. همچنین دیدار ایران و هند در مسابقات والیبال چلنج‌کاپ زنان آسیا در فیلیپین با یک دقیقه سکوت و ادای به احترام شهدای خدمت ایران آغاز شد.

02 خرداد 1403 ساعت 10:44

حضور میلیونی مردم تهران در مراسم تشییع پیکر رییس جمهوری شهید و یارانش در عکس‌های ایرنا.

02 خرداد 1403 ساعت 10:39

شبکه خبری الجزیره در بخش زنده خود مراسم تشییع پیکرهای شهیدان «سید ابراهیم رئیسی»، «حسین امیرعبداللهیان» و چند تن دیگر از مقامات ارشد ایران را که در سانحه هوایی سقوط بالگرد در روز یک‌شنبه به شهادت رسیدند، پوشش داد. الجزیره همچنین در گزارشی مکتوب با ارائه جزئیات درباره برنامه‌های این مراسم خاطر نشان کرد که جمع زیادی از مقامات ارشد و سران کشورهای خارجی برای گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور فقید ایران بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در تهران حضور خواهند داشت.

02 خرداد 1403 ساعت 10:22

شبکه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف در ایران و جهان این تشییع عظیم را پوشش می‌دهند.

02 خرداد 1403 ساعت 09:51

حضور پرشور مردم. پایتخت داغدار است و خیابان‌ها مملو از جمعیت.

02 خرداد 1403 ساعت 00:50

تسلیت حسین پورحمیدی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال به مردم ایران در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان.

 

نظر شما