شناسهٔ خبر: 66797001 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

بانک و بیمه

پیگیری خدمات بانکی با همراه بام ملی، بلو بانک، آپ، گردشگری و تجارت برای آیفون

بانک‌ها همیشه از سازمان‌های پیش‌رو در زمینه‌ی استفاده از فناوری‌های روز بوده‌اند؛ به همین جهت اپلیکیشن‌های بانکی مختص خود را عرضه کرده‌اند تا مشتریان بتوانند با نصب آن‌ها بسیاری از کارهای بانکی خود از قبیل انتقال پول و پرداخت قبوض را به صورت غیرحضوری انجام دهند. با وجود همراه بام ملی ایفون، بلو بانک برای ios، برنامه آپ برای ایفون، همراه بانک گردشگری آیفون نسخه وب و همراه بانک تجارت ایفون دیگر نیازی نیست که ساعت‌ها در بانک در انتظار نوبت بمانید و صرفاً با یک کلیک ساده می‌توانید امور پرداخت و مواردی از این دست را در خانه‌ی خود انجام دهید

صاحب‌خبر -

همه‌ی ما می‌دانیم که رفتن به بانک برای انجام کارهای ساده چقدر وقت‌گیر و حوصله سر بر است، با این حال اپلیکیشن‌های بانکی از قبیل همراه بام ملی ایفون رایگان به کمک کاربران آمدند و آن‌ها را از دردسرهای مراجعه‌ی حضوری به این موسسه‌ها نجات دادند. با دانلود همراه بام ملی برای ایفون با لینک مستقیم مشتریان به نرم‌افزاری کاربردی با سرعت بالا دست پیدا می‌کنند و می‌توانند امور بانکی خود را آسان‌تر و سریع‌تر از حالت معمول دنبال کنند.

از طرفی دیگر نباید امنیت بالایی را که با دانلود نسخه جدید همراه بام ملی برای ios در اختیار کاربران قرار می‌گیرد فراموش کرد: چرا که این اپلیکیشن مجهز به پروتکل امنیتی SSL است و برای هر بار ورود رمز یکبار مصرف در اختیار مشتریان قرار می‌دهد؛ علاوه بر این امکان استفاده از روش‌های امنیتی مختلف مثل اثرانگشت، رمز و پین هم برای ورود به برنامه وجود دارد.

دانلود همراه بام ملی برای ایفون رایگان کاربران را از قابلیت‌ها و امکانات مختلفی بهره‌مند می‌کند که تعدادی از آن‌ها در این بخش معرفی شده‌اند:

به دلیل اینکه اپلکیشن همراه بام ملی به صورت مستقیم با اطلاعات حیاتی کاربران و حساب‌های مختلف آن‌ها در ارتباط است، به هیچ عنوان نباید آن را از منابع نامعتبر دانلود کنید. با توجه به اهمیت این مسئله توصیه می‌شود که برای دریافت رمزبان بانک ملی ایفون به وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های معتبر مراجعه کنید.

راهنمای نصب بلو بانک برای ایفون

بلو بانک نسخه ios، نوعی سیستم بانکی تمام دیجیتال و متفاوت است که با استفاده از آن کاربران می‌توانند تمامی عملیات‌های بانکی را به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن موبایل خود پیگیری کنند. به این ترتیب شما بعد از دریافت بلو بانک برای ایفون دیگر برای ساخت حساب بانکی به مراجعه به شعبه‌های شلوغ بانک نیاز ندارید و می‌توانید در عرض چند دقیقه در منزل خود صفر تا صد روند آن را دنبال کنید.

از طرفی دیگر ساخت حساب در بلو بانک سامان ایفون بدون کارمزد و به صورت رایگان انجام می‌شود و نیازی نیست حداقل موجودی مشخصی را در حساب خود نگه دارید.

دانلود رایگان بلو بانک برای ایفون یک اپلیکیشن کاربردی و همه‌کاره را در اختیار کاربران سیستم‌عامل ios قرار می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانند از امکانات مختلفی به شرح زیر بهره‌مند شوند:

بعد از محدودیت‌های ایجاد شده برای کاربران ایرانی سیستم‌عامل ios عملاً امکان دانلود آسان و بدون دردسر اپلیکیشن‌های مختلف از طریق اپ استور وجود ندارد؛ به همین جهت شما می‌توانید بلو بانک برای ایفون را با مراجعه به اولین و معتبرترین اپ استور ایرانی دریافت و نصب کنید.

دانلود اپ رایگان برای ایفون

در حال حاضر کمتر کسی است که با برنامه اپ برای ایفون آشنایی نداشته باشد. آسان پرداخت پرشین یا همان آپ یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های پرداخت در سطح کشور است که با استفاده از جدیدترین سیستم‌های امنیتی و ابزارهای پرداخت در پلتفرم‌های مختلف، توانست تحول چشمگیری در زمینه‌ی بانکداری الکترونیک ایجاد کند. با توجه به این موضوع کاربران سیستم‌عامل ios با دانلود برنامه آپ برای ایفون می‌توانند از امکانات متعدد و کاربردی بهره‌مند شوند.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های دانلود اپلیکیشن آپ برای آیفون امکان پیگیری تمام امور مالی در کوتاه‌ترین زمان ممکن است، اما قضیه به همین جا ختم نمی‌شود و کاربران از خدمات مختلفی به شرح زیر بهره‌مند خواهند شد:

با وجود اینکه امکان دانلود مستقیم آپ برای ایفون از اپ استور وجود ندارد، کاربران می‌توانند به سادگی و از طریق مراجعه به بهترین اپ استور ایرانی این اپلیکیشن را دانلود و با دنبال کردن دستورالعمل‌های نمایش داده شده بر روی صفحه آن را نصب کنند.

دانلود رایگان همراه بانک گردشگری برای ایفون

اپلیکیشن بانگ گردشگری ایفون یکی دیگر از گزینه‌های پیش روی کاربران ایرانی سیستم‌عامل ios به منظور بهره‌مندی از خدمات بانکداری الکترونیک است. با دانلود رایگان همراه بانک گردشگری برای ایفون مشتریان این بانک می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز انواع خدمات مبتنی بر کارت یا سپرده را در منزل خود به سادگی پیگیری کنند. با این حال فعالسازی اولیه‌ی اپلیکیشن بانک گردشگری ایفون نیازمند مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌های این بانک در شهر محل سکونت شما است.

مهم‌ترین امکاناتی که با دانلود همراه بانک گردشگری ایفون در اختیار شما قرار می‌گیرد به شرح زیر هستند:

از آنجایی که در سال‌های اخیر میزان کلاهبرداری‌های مالی در بستر اینترنت افزایش پیدا کرده است، کارشناسان توصیه می‌کنند که برای دانلود همراه بانک گردشگری آیفون رایگان به بستری مطمئن و امن نظیر اولین و پرکاربردترین اپ استور ایرانی مراجعه کنید.

دانلود همراه بانک تجارت برای ایفون با لینک مستقیم

مشتریان بانک تجارت و دارندگان گوشی‌های آیفون به منظور بهره‌مندی از خدمات بانکداری الکترونیک می‌توانند به سراغ دانلود همراه بانک تجارت برای ایفون با لینک مستقیم بروند. این برنامه در کنار همراز بانک تجارت ios پیگیری امور مختلفی بانکی مثل خرید شارژ، پرداخت اقساط وام و قبوض و... را آسان می‌کنند تا دیگر مشتریان برای انجام آن‌های نیازی به مراجعه حضوری به شعبه‌های این بانک در سطح کشور نداشته باشند.

همراه بانک تجارت برای ایفون رایگان اپلیکیشنی کاربردی است که خدمات و قابلیت‌های زیر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد:

تمام مشتریان بانک تجارت برای استفاده از خدمات بررسی شده در بخش قبل باید به سراغ دانلود رایگان همراه بانک تجارت برای ایفون بروند. دانلود این برنامه و نصب آن به سادگی از طریق بستری امن صورت می‌گیرد.

سیبچه یکی از معتبرترین اپ استورهای ایرانی است که امکان دانلود انواع اپلیکیشن‌های همراه بانک و سایر برنامه‌های کاربردی نسخه ios را در اختیار کاربران ایرانی این سیستم‌عامل قرار می‌دهد تا دیگر هیچ‌گونه نگرانی و دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

نظر شما