شناسهٔ خبر: 66796816 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نتایج کمانداران ایران در دور مقدماتی کاپ جهانی کره‌جنوبی

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی مرحله دوم کاپ جهانی در کره‌جنوبی مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله دوم کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در کره جنوبی برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

رضا شبانی در مسابقات ریکرو با امتیاز  670 در رده بیست و ششم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن می‌رود.

فائز محمدی در مسابقات ریکرو با امتیاز  668 در رده سی و سوم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از فرانسه خواهد رفت.

محمدحسین گلشنی در مسابقات ریکرو با امتیاز  667 در رده سی و هشتم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ایتالیا می‌رود.

صادق اشرفی در مسابقات ریکرو با امتیاز  630 در رده صد و دوازدهم قرار گرفت و از صعود به دور حذفی بازماند.

یسنا پورماهانی در مسابقات ریکرو با امتیاز  652 در رده سی و هفتم قرار گرفت. روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ایتالیا خواهد رفت.

مهتا عبداللهی در مسابقات ریکرو با امتیاز  642 در رده پنجاه و هشتم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از چین تایپه می‌رود.

مبینا فلاح در مسابقات ریکرو با امتیاز  634 در رده هفتاد و هشتم ایستاد و از صعود به دور حذفی بازماند.

حوریه حاجی حسینی  با امتیاز 627 در رده نودم ایستاد و از صعود به دور حذفی بازماند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی با امتیاز 2005 در رده هشتم قرار گرفت و فردا پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف برنده تیم‌های ژاپن و قزاقستان می‌رود.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و مهتا عبداللهی با امتیاز 1928 در رده نوزدهم قرار گرفت و فردا در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم آمریکا می‌رود.

تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب یسنا پورماهانی و رضا شبانی با امتیاز 1322 در رده نوزدهم ایستاد و روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم ترکیه خواهد رفت.

انتهای پیام/

نظر شما