شناسهٔ خبر: 66796234 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

یک استاد حوزه و دانشگاه:

ولایتمداری و روحیه جهادی دلیل محبوبیت رییس شهید جمهور است

بابل- یک استاد حوزه و دانشگاه ولایتمداری، روحیه جهادی و خادم الرضا بودن را دلیل محبوبیت رییس جمهور شهید و مردم عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین ابراهیمیان پیش ازظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت عالم مجاهد رئیس جمهور مردمی کشورمان با اشاره به اینکه نبود برخی از افراد باعث خلائی در جامعه می‌شود که قابل جبران نخواهد بود، اظهار کرد: راز دلدادگی و محبوبیت رئیس جمهور محبوب کشورمان در خدمت ۴۰ ساله خالصانه به ملت بوده است و کمتر کسی می‌تواند چنین باشد.

وی ادامه داد: پایه دین ما خدمت به خلق بوده است و اساس وپایه دین چیزی جز خدمت خالصانه به خلق نیست و رئیس جمهور ما الگوی چنین خدمت خالصانه ای به خلق بوده است.

این عالم مجتهد با اشاره به نوکری و خادم الرضا (ع) بودن اظهار کرد: آیت الله رئیسی از جمله خیرینی بوده است که به علت خیراتی که در دنیا انجام داده است بدون حساب وکتاب وارد بهشت می‌شود و زمانی مسلمانی می‌تواند به این درج نائل شود که سنگی را از پای دیگران گرفته باشد، یا اشکی را از چشم یتیمی پاک کرده باشد.

ابراهیمیان اذعان کرد: عبودیت وبندگی و سرسپردگی بی چون وچرای این خادم الرضا باعث محبوبیتش در بین مردم شده است و این امر چیزی نیست که به راحتی به دست آید بلکه باید فردی به این سلوک و بندگی برسد تا به این مقام نائل شد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه ولایت پذیری و روحیه خستگی‌ناپذیری ایشان همچون شهید رجایی بوده است که کمتر در مسئولان چندین ساله اخیر نظام دیده شده بوده است، گفت: زمانی‌که دیگران استراحت می‌کردند کار وی شروع می‌شد.

ابراهیمیان در پایان سخنانش عنوان کرد: دکتر رئیسی شاگرد مکتب امام صادق (ع) و از جمله مجتهدین حال حاضر بوده است که ولایت‌مداری، روحیه جهادی و علاقه به خدمتگذاری از بارزترین ویژگی‌های شخصیتی این عالم ربانی بوده است.

نظر شما