شناسهٔ خبر: 66795856 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اسدی برای حضور در تیم ملی نیاز به گلزنی دارد:

انگیزه‌های خاص مهاجم موردعلاقه قلعه‌نویی!

مهاجم تیم سپاهان به دنبال شکستن طلسم خود در هفته‌های پایانی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی مهاجم گلزن تیم سپاهان که در هفته‌های اخیر از مسیر گلزنی خارج شده در هفته‌های پایانی لیگ به دنبال بازگشت به مسیر گلزنی و همچنین آماده شدن برای مسابقه حساس با گل‌گهر در جام حذفی خواهد بود.

اسدی در هفت هفته اخیر نتوانسته برای سپاهان گلزنی کند و در بازی با پرسپولیس و استقلال خوزستان هم روی نیمکت قرار داشت و به عنوان جانشین به میدان آمد اما بازگشت او به فرم ایده‌آل اگر در مسابقات لیگ تاثیری روی جایگاه این تیم نداشته باشد اما در تک مسابقات جام حذفی درخشش بازیکن باکیفیت و تاثیرگذاری مانند اسدی می‌تواند یک جام به ویترین افتخارات سپاهان اضافه کند.

رضا اسدی با افتی که در گلزنی خود داشت شانس آقای گلی در لیگ برتر را با درصد زیادی از دست داد و برای بازگشت به اردوی تیم ملی به درخشش در سه بازی اخیر نیاز دارد، بعید به نظر می‌رسد با روندی که او در هفته‌های اخیر پیش گرفته بتواند نظر قلعه‌نویی را برای حضور در تیم ملی جلب کند و برای حضور مجدد در لیست تیم ملی به درخشش در سه بازی آینده سپاهان نیاز دارد.

2024847

این بازیکن که در پست‌های مختلفی برای سپاهان به میدان رفته باید دید در هفته‌های پایانی در کدام پست فرصت حضور در زمین را پیدا می‌کند و می‌تواند در هفته‌های پایانی طلسم ناکامی در گلزنی را بشکند و یازدهمین گل خود را به ثمر برساند تا فصل به شکل عجیبی برای او به پایان خواهد رسید.

آخرین گل رضا اسدی در بازی مقابل فولاد خوزستان در هفته بیستم لیگ برتر با یک ضربه زیبا به ثمر رسید و بعد از آن او موفق نشد در هیچکدام از مسابقات سپاهان گلزنی کند.

نظر شما